Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Když už rozjet vlastní značku, tak především na domácím trhu v Česku. Tak uvažuje většina firem, ale značka Foul se velmi brzy vrhla i do zahraničí, a to na náročné trhy, jako je ten německý nebo rakouský.
Foul vznikl před 6 lety a vyrábí a prodává fotbalové chrániče a další doplňky a oblečení pro fotbalisty. Loni dosáhl obratu 15 milionů korun a polovinu z něj dělá na zahraničních trzích.
Mým hostem byl jeden ze spoluzakladatelů značky, který má velký přesah do UX a designu webů, Štěpán Rybníček.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 dnem
Před 1 dnem
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc