Inzerce

Inzerce

Off-line podnikání

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

Podle slov Radka Procházky dělá v Česku to, co jeho firma, maximálně 30 lidí. Pomáhá firmám v oblasti komerčních nemovitostí, ať už jde o kanceláře, sklady nebo něco jiného. Jak celá firma vznikla, jakou nejdůležitější radu dostal Radek od zkušenějších…

Před 1 měsícem

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…

Před 4 měsíci

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

Jan Punčochář je jedním z předních českých šéfkuchařů, kterého možná znáte ze soutěže Masterchef nebo ještě lépe z jeho pražské restaurace U Matěje. V rozhovoru jsme mluvili o podnikání s vlastní restaurací, marketingu restaurace i řízení lidí. Svoje kuchařské umění…

Před 4 měsíci

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

Hostem čtvrtého livestreamu je jeden z nejúspěšnějších mladých Čechů Ondřej Kania. V pouhých 27 letech už má za sebou síť vlastních škol, které buď přebral, nebo rovnou sám založil. Dále provozuje vzdělávací agenturu, časopis Forbes ho zařadil mezi členy evropského…

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
honza-bartos-web

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

Dneska bych si chtěl povídat o malých živnostnících, kteří teď v době pandemie koronaviru nemohou dále poskytovat své služby. Zejména my v digitálním prostředí máme občas tendenci situaci posuzovat jen optikou bubliny našeho oboru. Pak je tu ale i řada…

Před 6 měsíci

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

Když se řekne SIKO, vybaví se vám nejspíš žlutá síť prodejen vybavení pro koupelny a kuchyně. Název SIKO původně vznikl z prvních písmen slov stavební izolace, keramika a obklady. Dnes má více než 50 prodejen po celém Česku a Slovensku,…

Před 6 měsíci

jan-hummel-web

Jan Hummel: Jak se Fruitisimo během pár dní přesunulo na internet?

Poté, co jako student odcestoval do Ameriky, aby tam jako brigádník myl nádobí, uklízel a postupem času se stal číšníkem, vrátil se do Česka s nápadem založit vlastní prodejnu zmrzliny. Z té se postupem času staly oranžové ovocné bary, které…

Před 6 měsíci

tomas-baranek-web

Tomáš Baránek: Stav nakladatelství Jan Melvil, síla značky, budoucnost trhu s knihami

Dopady pandemie koronaviru se projevují i na trhu s knihami. Nakladatelství Jan Melvil Publishing eviduje pokles nových objednávek, ale současně i velkou podporu svých fanoušků. Povídal jsem si o tom s jeho spoluzakladatelem Tomášem Baránkem. Tomáše jsem se zeptal i…

Před 6 měsíci

ondrej-preuss-web

Ondřej Preuss: Náhrada škody od státu, otevření prodejen, financování firem

Ondřej Preuss je advokát a spoluzakladatel projektu DostupnýAdvokát.cz, který nově spustil bezplatnou pomoc všem obětem pandemie koronaviru. Obrací se na něj i řada podnikatelů, o jejichž problémech jsme si povídali v našem rozhovoru. Řeč přišla třeba na to, zda a…

Před 6 měsíci

lenka-halasova-web

Lenka Halásová: Jak krize dopadá na eventové agentury a co mohou udělat?

Pandemie koronaviru a karanténa, ve které se Česká republika právě nachází, výrazně dopadá i na trh eventových agentur a všech dalších firem a živnostníků pořádajících off-line setkání. Ty jsou teď v podstatě zakázané. Jak na to trh reaguje a co…

Před 6 měsíci

eliska-vyhnankova-web

Eliška Vyhnánková: Jak nahradit příjmy freelancerů (nejen) z off-line školení?

Pokud je vaše podnikání závislé na pořádání off-line akcí, nezažíváte dnes v době celorepublikové karantény zrovna dobré časy. Pro mnoho firem i jednotlivců se jedná o naprosto devastační situaci a musí rychle hledat způsoby, jak se dál uživit. Jedním z…

Před 6 měsíci

alexandra-kala-web

Alexandra Kala: Vybudování Profimedu, výběr produktu, růst firmy, vztah s dodavateli

Alexandra Kala patří mezi nejúspěšnější české podnikatelky. Vybudovala etablovanou společnost Profimed, která na trhu působí od roku 1997 a prodává pomůcky pro zuby a tělo. V našem rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak celá společnost vznikla a jaká…

Před 10 měsíci

Doporučené články

barbora-lipova-web

Barbora Lípová: Založení značky diářů Black Brick, problémy s výrobci, vážné zdravotní problémy

livechat-web

Live chat na webu: Nejčastější mýty e-shopařů

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

jan-vetyska-web

Jan Vetyška (APEK): Česká e-commerce v roce 2016

Inzerce