Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
V roce 2019 vstoupila na trh nová značka Fabini. Je pojmenovaná po svém zakladateli, kterým je dnes 24letý Jan Fabini, a vyrábí a prodává vlastní nádobí. Letos plánuje tržby přibližně 40 milionů korun.
Unikátní je v mnoha směrech. Kromě vlastních produktů a promyšleného způsobu jejich výroby investuje spoustu energie i do vlastní značky a D2C prodeje. Na její produkty čekají zákazníci i celé měsíce a firma nestíhá vyrábět.
Nahlédněte do jejího zákulisí a její obchodní strategie.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců