Firemní kultura je v Česku velmi podceňované téma. Je tím, co odlišuje jednotlivé firmy od sebe. Například můžete mít dvě digitální agentury, které nabízí totožné služby a mají i stejný počet zaměstnanců. Právě jejich firemní kultura je ale odlišuje, a proto se vám může v jedné pracovat dobře a ve druhé naopak.
Firemní kulturu tvoří především lidé, zvyky a vztahy mezi nimi. Ovlivňuje ji vše od toho, jak si lidé povídají o přestávce v kantýně, po to, jakým způsobem spolu komunikují a jak spolupracují nad jednotlivými projekty.
Výrazný vliv na vnitřní kulturu firmy mají její lídři (majitelé, manažeři, šéfové oddělení apod.), kteří svým chováním, vystupováním a svými hodnotami předurčují to, jak se budou chovat jejich podřízení a jaká kultura ve firmě bude.
V našich rozhovorech pro vás připravujeme návody, jak nad firemní kulturou přemýšlet a jak ji tvořit tak, aby v ní zaměstnanci byli co nejspokojenější.
Jak nastavit systém odměňování zaměstnanců ve firmě? Na příkladu vlastní firmy Megapixel to detailně popsal její zakladatel Tomáš Matějček.
Před 3 hodinami
Vivantis i Rockaway investují nemálo peněz a energie do práce s mladými talenty na trhu práce. Proč to dělají a jak z nováčků dělají budoucí hvězdy?
Před 2 týdny
Řídil Mall Group, Kostelecké uzeniny a další. Co se Jan Hanuš naučil o zvládání firemních krizí a transformací? A jak se mu pracovalo pro Petra Kellnera či Andreje Babiše?
Před 4 týdny
Umělá inteligence mění způsoby řízení firem. Na trhu již dnes existuje řada technologií, které můžete snadno vyzkoušet a implementovat do firmy. Jaké to jsou?
Před 1 měsíc
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Socionika může být velmi užitečná pro manažery a podnikatele, kteří chtějí vést efektivněji své týmy a budovat prosperující firmu. Zjistěte, jak funguje.
Před 2 měsíce
Zákaznická péče Shoptetu je rozdělena do 4 částí. Nevěnuje se jen uživatelům krabicového řešení pro e-shopy, ale také premium klientům a dalším partnerům.
Před 2 měsíce
Společná diskuze dvou českých miliardářů. Jan Bednář (Shipmonk) a Oliver Dlouhý (Kiwi.com) o tom, v čem se liší jejich přístupy k řízení firem.
Před 2 měsíce
Vybudoval firmu s ročním obratem kolem 100 milionů korun. Ačkoliv je vystudovaný inženýr, aktivně pracuje s psychologií a přemýšlením svých zaměstnanců.
Před 2 měsíce
Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.
Před 2 měsíce
Slovenská verze Slevomatu neměla na trhu dobrou pověst a její tým se po nástupu Aleše v podstatě rozpadl. Firma tak musela začínat znovu. Poslechněte si víc.
Před 2 měsíce
Petr Ludwig napsal populární knihu Konec prokrastinace, vybudoval firmu GrowJOB Institute a vytvořil kampaň #MaskForAll s dosahem více než 1,3 miliardy lidí.
Před 3 měsíce
Michal Pohludka má bohaté manažerské zkušenosti ze zahraničí. Poslední roky buduje vlastní byznys, se kterým se rychle dostal do miliardových obratů.
Před 4 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc