Firemní kultura je v Česku velmi podceňované téma. Je tím, co odlišuje jednotlivé firmy od sebe. Například můžete mít dvě digitální agentury, které nabízí totožné služby a mají i stejný počet zaměstnanců. Právě jejich firemní kultura je ale odlišuje, a proto se vám může v jedné pracovat dobře a ve druhé naopak.
Firemní kulturu tvoří především lidé, zvyky a vztahy mezi nimi. Ovlivňuje ji vše od toho, jak si lidé povídají o přestávce v kantýně, po to, jakým způsobem spolu komunikují a jak spolupracují nad jednotlivými projekty.
Výrazný vliv na vnitřní kulturu firmy mají její lídři (majitelé, manažeři, šéfové oddělení apod.), kteří svým chováním, vystupováním a svými hodnotami předurčují to, jak se budou chovat jejich podřízení a jaká kultura ve firmě bude.
V našich rozhovorech pro vás připravujeme návody, jak nad firemní kulturou přemýšlet a jak ji tvořit tak, aby v ní zaměstnanci byli co nejspokojenější.
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.