Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Zákaznická zkušenost

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.

Před 6 dny

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 2 týdny

Inzerce

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Zoot je jedním z největších vzorů, jak přemýšlet nad customer experience e-shopu. Zjistěte, co se od něj můžete naučit a jak spokojenost zákazníka zvýšit.

Před 4 týdny

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Mají roční obrat 400 milionů korun, ale řešili spoustu negativní recenzí od zákazníků. Zjistěte, jak v Grizly.cz našli vlastní chyby a jak je odstraňují.

Před 2 měsíce

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.

Před 4 měsíce

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 7 měsíců

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 10 měsíců

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

Co nejvíce ovlivňuje vztah zákazníka s e-shopem? A co utváří jeho zákaznický zážitek? Z pohledu logistiky odpoví spoluzakladatel Skladonu Patrik Babinec.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Inzerce