Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Co to ale znamená v praxi? O tom mluvil Vladan Fejlek z Dexfinity.
Před 2 měsíce
Rychlé doručení během desítek minut je prý symbolem budoucnosti. Jak to hodnotí Wolt Drive a jak ho můžete využít pro váš byznys?
Před 3 měsíce
Retino společně se Skladonem v předvánoční špičce otestovalo logistiku více než 200 e-shopů a zjistilo jejich silné i slabé stránky. Jaké jsou výsledky testu?
Před 4 měsíce
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Spokojenost a zkušenost zákazníka je klíčovým faktorem, pokud chcete v podnikání uspět. Mnoho e-shopů nad ní ale nepřemýšlí, a tudíž ji ani aktivně nezvyšuje.
Před 5 měsíců
Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka e-shopy nad zákaznckou podporou přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku.
Před 5 měsíců
BENU meziročně roste o 20 až 25 %, má kolem 340 kamenných poboček, 1500 zaměstnanců a roční tržby přes 10 miliard korun. Díky čemu dál roste?
Před 5 měsíců
Růst rozvážkové služby Dáme jídlo se zpomalil. Jak na to reaguje nový CEO Adam Kolesa, který je v době natáčení ve funkci teprve 3 měsíce?
Před 6 měsíců
Jak se odlišit v rámci balení zboží pro zákazníky a kde najít konkurenční výhodu? O tom je rozhovor s Patrikem Babincem ze Skladonu.
Před 7 měsíců
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců