V rámci předplatného si můžete poslechnout rozhovor se šéfem marketingu Rohlíku Lukášem Antošem, ve kterém nám popisoval, jak a proč zaměřit firmu na zákazníka a vycházet z jeho potřeb. Dnes si povíme, jak to zrealizovat v praxi i v menší firmě.
Mým hostem byl Petr Miklík, který je zodpovědný za marketing a e-commerce v Grizly – firmě s tržbami kolem 400 milionů korun, která prodává různé ořechy, semínka, potraviny a doplňky. Se zákazníky to ale vždy neměla jednoduché a vy se dozvíte, jak to začala měnit.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.