Dominik Nábělek patří mezi nejvýraznější tváře české e-commerce scény v oblasti módy. Založil e-shop s pánskou módou Stylovej.cz a značku DON LEMME, která je i pro ženy. Loni dosáhl tržeb 44 miliónů korun bez daně.
Často se na něj obrací lidé s otázkou, jak se vytváří vlastní módní značka, ale Dominik je podle svých slov od takového podnikání spíš odrazuje. Nemůže za to jen silná konkurence, ale také například vysoké náklady na marketing, které neustále rostou. Vytvořit kolem vlastní značky auru, díky které ji lidé budou chtít nosit, navíc není vůbec jednoduché.
Podnikat v módě není jen o módě samotné. Dominik například neví o žádném svém konkurentovi nebo jakékoliv jiné české módní značce, která by dosahovala profitability. Ve vlastní firmě přitom pracuje s maržemi kolem 60 %.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem