Marketérům nejvíc chybí zkušenost řídit lidi. Řekl mi to Karel Pařízek, který v čele marketingových týmů stojí přes 10 let. V roce 2013 spoluzaložil agenturu Blueberry a dnes pracuje jako ředitel marketingu BiQ Group.
Karel má praktickou zkušenost s řízením marketingových týmů od 1 člověka až po 30členné týmy. Marketing je podle něj především investice a tým, který ho má na starosti, musí umět navázat efektivní a pevný vztah s vedením firmy.
V rozhovoru jsme rozebírali, jak marketingový tým řídit, jak marketing ve firmě nastavit a co u toho nepodcenit.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců