Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Marketérům nejvíc chybí zkušenost řídit lidi. Řekl mi to Karel Pařízek, který v čele marketingových týmů stojí přes 10 let. V roce 2013 spoluzaložil agenturu Blueberry a dnes pracuje jako ředitel marketingu BiQ Group.

Karel má praktickou zkušenost s řízením marketingových týmů od 1 člověka až po 30členné týmy. Marketing je podle něj především investice a tým, který ho má na starosti, musí umět navázat efektivní a pevný vztah s vedením firmy.

V rozhovoru jsme rozebírali, jak marketingový tým řídit, jak marketing ve firmě nastavit a co u toho nepodcenit.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

vaclav-svatek-web

V byznysu nepotřebujete jen chápat věci, ale i pracovat s emocemi | Václav Svátek (ČMIS)

jindra-dohnal-web

Tým je odrazem svého lídra. Jak ho zlepšit? | Jindra Dohnal (Creatixo)

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák

karolina-krajcova-web

Jak se mění trh práce? | Karolína Krajčová (Lemonero)

Premium
ondrej-kratky-web

Jak řídit firmu? Takhle pracuje CEO Liftaga Ondřej Krátký

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce