Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Výroba vlastních produktů

Chystáte se vyrábět vlastní produkty, nebo už na nich pracujete? Máme pro vás rozhovory s podnikateli, kteří sami něco vyrábí a sdílí své zkušenosti. Všechny rozhovory najdete i jako podcast.

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 2 týdny

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Patří mezi nejbohatší Čechy. Jeho firma má roční obrat před 3 miliardy korun a zaměstnává 6 stovek lidí. Poslechněte si know-how jednoho z nejzkušenějších podnikatelů v Česku.

Před 3 týdny

Inzerce

Jiří Rostecký

Když se v podnikání nedostavují výsledky

Na začátku podnikání může trvat, než se dostaví první výsledky. Už cítíte ztrátu motivace? Přečtěte si tento článek, protože si možná v úspěchu sami bráníte.

Před 3 měsíce

tomas-jurka-web

Vlastní značky produktů: Jak je tvoří Buschcraft? | Tomáš Jurka

Nejdříve prodávali jen ze zahraničí dovezené zboží, ale dnes vyrábí i vlastní produkty. Dělají na tom obrat 50 milionů korun ročně. Poslechněte si více.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 3 měsíce

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

Zjistěte, jak dostat vaše produkty na nejpopulárnější marketplaces a do kamenných prodejen po celém Česku. Případová studie značky Živina.

Před 4 měsíce

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 5 měsíců

Premium
alex-konicek-web

Profesionalizace firmy. Příběh BigBoy.cz | Alex Koníček

Zakladatel značky BigBoy.cz Alex Koníček vypráví, jak jeho firma prodělávala peníze, zaměstnanci nevěděli, co dělat, a firma se musela profesionalizovat.

Před 6 měsíců

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.

Před 7 měsíců

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Pro všechny, co chtějí rozjet úspěšné podnikání. Detailní návod, jak začít podnikat a ověřit zájem o váš produkt či vaši službu na trhu. Radí Margareta Křížová.

Před 8 měsíců

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 8 měsíců

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 9 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Inzerce