Inzerce

Výroba vlastních produktů

Chystáte se vyrábět vlastní produkty, nebo už na nich pracujete? Máme pro vás rozhovory s podnikateli, kteří sami něco vyrábí a sdílí své zkušenosti. Všechny rozhovory najdete i jako podcast.

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 7 dny

Pro předplatitele
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 1 týdnem

Inzerce

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Za 30 let podnikání vytvořil Ivo Toman kolem stovky projektů. Které vydělaly miliony korun a které naopak prodělaly? A co mezi nimi vytvořilo rozdíl?

Před 5 měsíci

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Rozhovor se zakladatelem úspěšné české značky Emco. Zjistěte, jak vybudovat úspěšnou firmu, jak firma vznikla a díky čemu přežila 30 let na trhu.

Před 5 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

Rozhovor se zakladatelem firmy Qoolers Tomášem Nováček. Poslechněte si, jak firma vznikla a jak nad ní Tomáš přemýšlí. Zjistěte její příběh a jak se financuje.

Před 6 měsíci

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Jak vyhrát v zahraničních startupových soutěžích a jak úspěšně prodávat vlastní aplikaci? Poslechněte si případovou studii nástroje Včelka.cz.

Před 9 měsíci

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 12 měsíci

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Podívejte se do zákulisí české firmy Vuch, která provozuje stejnojmennou značku. Martin Kůs nám ukázal, jak celá firma vzniká a jak funguje její management.

Před 1 rokem

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Tipnete si, kdo provozuje e-shop Tescomy? Družstvo invalidů ERGOTEP. To služby svých členů nabízí firmám a pomáhá jim jak s tvorbou e-shopu, tak třeba s distribucí a logistikou, backofficem a mnoha dalšími věcmi.

Před 1 rokem

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

VIDEO: Podívejte se na příklad Rohlík.cz a jeho vlastní značky BEZ KOMPROMISU. Petra Roulland vám ukáže, jak firma značku vytvářela a jak to můžete zkusit i vy.

Před 1 rokem

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…

Před 1 rokem

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal. Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou…

Před 2 roky

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy