Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Výroba vlastních produktů

Chystáte se vyrábět vlastní produkty, nebo už na nich pracujete? Máme pro vás rozhovory s podnikateli, kteří sami něco vyrábí a sdílí své zkušenosti. Všechny rozhovory najdete i jako podcast.

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 2 týdny

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Je mu 25 let a už vybudoval vlastní značku Fabini. Podívejte se do zákulisí a zjistěte, jak Jan Fabini svou firmu řídí.

Před 4 týdny

Inzerce

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 2 měsíce

Premium
dominik-pichal-web

Grizly.cz: Finanční řízení, vedení firmy, nábor lidí a úspěch v e-commerce | Dominik Píchal

Velký rozhovor o řízení firmy, financí i týmu. Grizly.cz prodává oříšky a má roční obrat kolem 650 milionů korun. Co se jeho zakladatel Dominik Píchal naučil o byznysu?

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.

Před 7 měsíců

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.

Před 7 měsíců

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Za 7 let vybudovali stamilionový byznys, a to s vlastními kabelkami a peněženkami značky Vuch. Jaká rozhodnutí jim pomohla nejvíce vyrůst? Odpoví Martin Kůs.

Před 7 měsíců

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Vstoupili na trh v roce 2019. Dnes mají roční obrat kolem 40 milionů korun. Sami vyrábí a prodávají přímo zákazníkovi. Jan Fabini o rozbíjení stagnujícího trhu.

Před 1 rokem

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Proč už nestačí prodávat jen barevné ponožky a proč vznikl tak velký ponožkový boom? Salvátor Soška popisuje byznys značky we are fedrinand.

Před 1 rokem

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Jak nastartovat výrobu vlastních produktů a jak jich prodat co nejvíce? Poradí Zuzana Fryaufová z young_block.

Před 1 rokem

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Firma má roční obrat kolem 10 milionů korun a vyrábí zcela originální produkty. Zjistěte, jak získávala první zákazníky a jak je získává dnes.

Před 1 rokem

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Inzerce