Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak vytvořit e-shop

Chcete založit eshop nebo už ho máte a hledáte cesty, jak jej dále rozvíjet? V našich článcích a videích zpovídáme úspěšné internetové podnikatele, e-shopaře a různé specialisty a hledáme s nimi možnosti, jak levně svůj e-shop nakopnou a jak nad jeho tvorbou přemýšlet.

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Jedna z TOP manažerek Česka Senta Čermáková se ptala Jirky Rosteckého, jak vybudoval svoje podnikání, nastartoval kariéru a co doporučuje ostatním.

Před 19 hodinami

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 3 dny

Inzerce

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 2 týdny

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Je mu 25 let a už vybudoval vlastní značku Fabini. Podívejte se do zákulisí a zjistěte, jak Jan Fabini svou firmu řídí.

Před 2 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 1 měsíc

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Jan Hájek provozuje Zážitky.cz. Firma mu ale málem zkrachovala. Brzy však pochopil, že je pouze jeho odrazen, a našel nástroje, jak na sobě pracovat.

Před 2 měsíce

vladan-fejlek-web

Přidaná hodnota e-shopu. Co to je a jak se vytváří? | Vladan Fejlek (Dexfinity)

Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Co to ale znamená v praxi? O tom mluvil Vladan Fejlek z Dexfinity.

Před 2 měsíce

Premium
dominik-pichal-web

Grizly.cz: Finanční řízení, vedení firmy, nábor lidí a úspěch v e-commerce | Dominik Píchal

Velký rozhovor o řízení firmy, financí i týmu. Grizly.cz prodává oříšky a má roční obrat kolem 650 milionů korun. Co se jeho zakladatel Dominik Píchal naučil o byznysu?

Před 2 měsíce

jiri-rostecky-spokojenost-web

Jirka Rostecký: V podnikání spokojenost nehledejte | Marek Hanik

Pokud nebudete spokojeni sami se sebou, nebudete nejspíš spokojeni ani v křesle CEO. Jak takovou spokojenost budovat a co se o ní naučil Jirka Rostecký?

Před 3 měsíce

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

Retenční marketing je podle mnohých specialistů mezi e-shopy velmi podceňovaný. Přitom může tvořit i velkou část objednávek a generovat tak nemalé tržby.

Před 3 měsíce

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Wuders je rodinná firma, která vyrábí designový nábytek z českého a slovenského masivu v kombinaci s bytelným kovem. Jan Herka vypráví, jak se firma buduje.

Před 4 měsíce

Jiří Rostecký

5 nejpodceňovanějších oblastí českých e-shopů

Jiří Rostecký měl možnost nahlédnout do zákulisí tisíců e-shopů. Jaké oblasti podle něj podceňují nejvíce, ačkoliv mají velký dopad na jejich úspěch?

Před 4 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce