Inzerce

Jak vytvořit e-shop

Chcete založit eshop nebo už ho máte a hledáte cesty, jak jej dále rozvíjet? V našich článcích a videích zpovídáme úspěšné internetové podnikatele, e-shopaře a různé specialisty a hledáme s nimi možnosti, jak levně svůj e-shop nakopnou a jak nad jeho tvorbou přemýšlet.

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Návod, jak získat úvěr od banky pro vaši firmu. Konkrétní praktické tipy, jak banku oslovit, co pro ni připravit a jak vyjednávat o podmínkách.

Před 5 dny

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Nepodepište něco, co vás bude stát vaši firmu. Poslechněte si, na co si dát při jednání s investorem pozor. Zkušenosti investora doplněné advokátem.

Před 1 týdnem

Inzerce

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

Zjistěte, jak se změní budoucnost českých e-shopů a na jaké trendy musí umět zareagovat? Dozvíte se také, v čem jim chybí odvaha a kde ji získat.

Před 2 týdny

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.

Před 2 týdny

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
lastuvka-endler-web

Nebankovní financování firem: Jaké vznikají možnosti? | Jan Laštůvka a Vít Endler

Jaké možnosti nebankovního financování dnes trh nabízí a jak získat peníze na podnikání co nejrychleji? Poradí dva zkušení profesionálové, kteří se financováním firem zabývají.

Před 3 týdny

tomas-miller-web

Očima majitele firmy: Jak řešit účetnictví a finanční řízení? | Tomáš Müller (SvětSoučástek.cz)

Firemní účetnictví mnoho firem podceňuje. Poslechněte si zkušeného majitele firmy, který sám s účetnictvím řešil problémy, a získejte jeho zkušenosti a rady.

Před 3 týdny

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

Jak správně nastavit vyhledávání na e-shopu? Na ukázce inSPORTline uvidíte, jak se kvalita vyhledávání může lišit a jaký to může mít dopad na obrat e-shopu.

Před 4 týdny

arva-vrtik-web

Reverzní logistika e-shopu v zahraničí | Tomáš Vrtík a Peter Árva

Jak zákazníkům nabídnout kvalitní péči v zahraničí? Jak spočítat náklady na vratky a jak logistiku nastavit co nejefektivněji? Poradí Tomáš Vrtík a Peter Árva.

Před 1 měsícem

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

Prodávají velmi unikátní a specifické produkty. Poslechněte si, jak je získávají, jak jednají s jejich výrobci a jak nad sortimentem e-shopu přemýšlet.

Před 1 měsícem

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 1 měsícem

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

E-shop pro ni byl jen koníčkem. Po smrti manžela se ale stal hlavním zdrojem obživy pro ni i její 3 děti. Jak ho rozjela a co jí pomohlo překonat těžké období?

Před 2 měsíci

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Customer support e-shopů je velmi podceňovaný. Poslechněte si, jak se zlepšuje zákaznická podpora v e-shopu s regály a jak ji můžete zlepšit i vy.

Před 2 měsíci

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení