Chcete založit eshop nebo už ho máte a hledáte cesty, jak jej dále rozvíjet? V našich článcích a videích zpovídáme úspěšné internetové podnikatele, e-shopaře a různé specialisty a hledáme s nimi možnosti, jak levně svůj e-shop nakopnou a jak nad jeho tvorbou přemýšlet.
Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.
Před 2 dny
Mají roční obrat 400 milionů korun, ale řešili spoustu negativní recenzí od zákazníků. Zjistěte, jak v Grizly.cz našli vlastní chyby a jak je odstraňují.
Před 5 dny
Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.
Před 2 týdny
Kalas je výrobce cyklistického oblečení, který e-mail marketing moc neřešil. V poslední době do něj ale šlape naplno a má super výsledky. Podívejte se.
Před 2 týdny
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.
Před 3 týdny
Lidé v zahraničí nepoužívají sociální sítě stejně jako Češi. V mnoha zemích není Facebook ani nejpoužívanější sítí. Pokud expandujete, zjistěte, na co se připravit.
Před 1 měsíc
Influencer marketing může i velmi malým rozpočtem dělat i malá firma. Potvrzuje to zkušenost Jiřího Simonidese, který influencery využívá i ve vlastním byznysu.
Před 2 měsíce
Zkušený podnikatel a manažer Pavel Hrstka detailně popsal, jak přemýšlí nad investicemi do své společnosti CityZen. Nahlédli jsme i do zákulisí Lékarna.cz
Před 2 měsíce
Spousta firem dnes zásadně přeceňuje své financování. Zjistěte, jak ve firmě vybudovat svatý grál a jak jí postavit pevné základy. Poradí Jiří Jemelka.
Před 2 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.