Chcete založit eshop nebo už ho máte a hledáte cesty, jak jej dále rozvíjet? V našich článcích a videích zpovídáme úspěšné internetové podnikatele, e-shopaře a různé specialisty a hledáme s nimi možnosti, jak levně svůj e-shop nakopnou a jak nad jeho tvorbou přemýšlet.
Jedna z TOP manažerek Česka Senta Čermáková se ptala Jirky Rosteckého, jak vybudoval svoje podnikání, nastartoval kariéru a co doporučuje ostatním.
Před 19 hodinami
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Jan Hájek provozuje Zážitky.cz. Firma mu ale málem zkrachovala. Brzy však pochopil, že je pouze jeho odrazen, a našel nástroje, jak na sobě pracovat.
Před 2 měsíce
Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Co to ale znamená v praxi? O tom mluvil Vladan Fejlek z Dexfinity.
Před 2 měsíce
Pokud nebudete spokojeni sami se sebou, nebudete nejspíš spokojeni ani v křesle CEO. Jak takovou spokojenost budovat a co se o ní naučil Jirka Rostecký?
Před 3 měsíce
Retenční marketing je podle mnohých specialistů mezi e-shopy velmi podceňovaný. Přitom může tvořit i velkou část objednávek a generovat tak nemalé tržby.
Před 3 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem