Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak zvýšit obrat e-shopu?

Obrat e-shopů je jednou z nejčastěji sledovaných finančních metrik jejich provozovatelů. V tomto textu se dozvíte, jak nad obratem e-shopu přemýšlet, jak ho zvýšit a proč zdaleka nemusí být nejdůležitějším kritériem, kterému byste měli věnovat svou pozornost.

Jak zvýšit prodej e-shopu

E-shopy nejčastěji vydělávají především na prodeji produktů, které nabízí svým zákazníkům. Zdaleka to ale nemusí být jediný zdroj příjmu. Mnoho e-shopů vydělává i na službách, které souvisí s jejich produkty a které například zákazníkovi usnadňují jejich používání nebo jim zpříjemňují nákup.

Mezi nejčastější služby v české e-commerce patří různé druhy pojištění a záruk, služby kolem balení a dopravy produktů, instalace, úpravy a servis produktů a mnoho dalšího. Více tipů si můžete poslechnout v našem rozhovoru o službách e-shopů.

Inzerce

E-shopům se často daří získat peníze i od svých dodavatelů a dalších firem. Ty totiž mají svoje marketingové rozpočty a hledají způsoby, jak sebe a své výrobky zpropagovat. E-shopy jim mohou nabídnout reklamu na svých webových stránkách, v e-mail marketingu, na sociálních sítích, v tištěných materiálech a mnoho dalšího. Více zjistíte v tomto rozhovoru.

Služby e-shopu

Poslechněte si, jaké služby nabízí české e-shopy:

Vendor marketing

Zjistěte, jak prohloubit spolupraci s dodavateli:

Obrat e-shopu není nejdůležitější

Ze zkušenosti můžeme potvrdit, že často i e-shopy s menším obratem mohou generovat vyšší zisk než e-shopy s obratem vyšším. Je to dáno výší marží v jejich sortimentu, ale ve výsledku také schopnosti podnikatelů.

E-shopy bohužel často podceňují finanční řízení firmy a nemají přehled o tom, kolik peněz reálně vydělávají (nebo i prodělávají) na prodeji některých produktů, jak se vyvíjí jejich skladové zásoby a mnoho dalšího.

Inzerce

E-shopy mají spoustu nákladů. Od samotného provozu webu a nákupu zboží jsou to výdaje na marketing, pracovní sílu, logistiku, sklady, kanceláře, prodejny, IT a mnoho dalšího. Proto je nesmírně důležité, aby e-shopy dokázaly finanční řízení zvládnout a nesledovaly jen vývoj svého obratu.

Finanční řízení e-shopu

Takhle svoje finance sleduje úspěšný e-shop s korálky:

Transakční ekonomika

Víte, že prodáváte produkty, na kterých proděláváte?

Zkušenosti českých e-shopařů:

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

samuel-huba-web

SaaS byznys, vstup na burzu, budoucnost e-commerce | Samuel Huba

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

jiri-jemelka-web

Poklesy tržeb: Jak na ně reagovat? | Jiří Jemelka

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

Inzerce