Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Mezi e-shopy to vře. Kromě rostoucí konkurence zejména ze zahraničí rostou i ceny reklamy. Příchod nových hráčů s velkými marketingovými rozpočty totiž zdražuje reklamu například ve vyhledávání a na sociálních sítích. To následně snižuje marže e-shopů a dostává je to do svízelné situace.

Své o tom ví například e-shop Grizly.cz, kterému ceny reklamy vyrostly o bezmála 30 %. Jak to řeší a jak doporučuje ostatním e-shopům reagovat? O tom jsem si povídal se CMO firmy Petrem Miklíkem.

Nerostou ale jen ceny CPC, ale i tržby e-shopů. Vyplývá to alespoň z čerstvých dat největší e-shopové platformy v Česku Shoptet. Její produktový manažer Ondřej Chvojka s námi nasdílel konkrétní čísla o růstu tržeb i počtu samotných e-shopů, a to i napříč různými kategoriemi.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
topline-6-web

TOP Line #6: Webová analytika se mění. Advokát s expertem na marketing vysvětlují, jak na to reagovat | Josef Bátrla a Vladimír Smitka

Premium
honza-bartos-web

Honza Bartoš: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

vladimir-smitka-web

Když marketingová agentura rozjede vlastní globální projekt. Jak řeší SEO a další marketing? | Vladimír Smitka

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra