Řada podnikatelů, kteří poslouchají moje rozhovory, řeší, jak do firmy najít a vybrat šéfa marketingu. A já si právě o povídal s Karlem Pařízkem.
Ten marketéry od 1 člověka po 30 členů týmu vede přes 10 let. V roce 2013 spoluzaložil agenturu Blueberry a dnes pracuje v dotidotu, kde buduje marketingový tým od začátku.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 5 dny
Před 5 dny