Ziskovost je v e-commerce téma, které mnoho firem podceňuje. V tomhle rozhovoru si povíme, jak nad ní přemýšlet a jak ji zvyšovat.
Rozebereme to na příkladu e-shopu s potravinami a doplňky Grizly.cz, který obchoduje s marží kolem 40 %, marketingovým rozpočtem kolem 50 milionů korun ročně a loni dosáhl tržeb 530 milionů. Naším hostem byl CMO Grizlyho Petr Miklík.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.