Marketingový ředitel Martinusu Juraj Šlesar mi přiznal, že firma řadu let žila v domnění, že je lovebrandem. Po letech ale zjistila, že nic takového neexistuje. Přesto je pro ni značka nedílnou součástí byznysu a investuje do ní spoustu energie.
V rozhovoru jsme si povídali o tom, kdy se Martinus z čistě performance marketingu přepnul i do brandové komunikace a jak dnes svou značku na trhu buduje.
Martinus je jedničkou na slovenském knižním trhu a je populární i v Česku. Ročně generuje tržby kolem 40 milionů euro. Rozhovor s jeho CEO Michalem Meškem si můžete poslechnout zde.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Petra
Před 1 rokem
Poslouchat pohled pana Šlesara na toto téma bylo příjemné a skoro až terapeutické. ^_^ Snad poprvé jsem cítila, že zapadly dva puzzle do sebe a poprvé jsem měla potřebu si zapsat pár postřehů, pro připomenutí, až se zase vrátí nutkání držet se článků a příruček místo naslouchání, co je skutečně důležité pro zdravou značku (a její zakladatele). Děkuji Vám oběma za super rozhovor :)
Odpovědět »