Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Marketingový ředitel Martinusu Juraj Šlesar mi přiznal, že firma řadu let žila v domnění, že je lovebrandem. Po letech ale zjistila, že nic takového neexistuje. Přesto je pro ni značka nedílnou součástí byznysu a investuje do ní spoustu energie.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, kdy se Martinus z čistě performance marketingu přepnul i do brandové komunikace a jak dnes svou značku na trhu buduje.

Martinus je jedničkou na slovenském knižním trhu a je populární i v Česku. Ročně generuje tržby kolem 40 milionů euro. Rozhovor s jeho CEO Michalem Meškem si můžete poslechnout zde.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
marek-dobry-web

Jak se buduje značka e-shopu? Takhle to dělají Vasky, Heureka a další | Marek Dobrý

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Komentáře

Petra

Před 5 měsíců

Poslouchat pohled pana Šlesara na toto téma bylo příjemné a skoro až terapeutické. ^_^ Snad poprvé jsem cítila, že zapadly dva puzzle do sebe a poprvé jsem měla potřebu si zapsat pár postřehů, pro připomenutí, až se zase vrátí nutkání držet se článků a příruček místo naslouchání, co je skutečně důležité pro zdravou značku (a její zakladatele). Děkuji Vám oběma za super rozhovor :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Inzerce