Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Marketingový ředitel Martinusu Juraj Šlesar mi přiznal, že firma řadu let žila v domnění, že je lovebrandem. Po letech ale zjistila, že nic takového neexistuje. Přesto je pro ni značka nedílnou součástí byznysu a investuje do ní spoustu energie.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, kdy se Martinus z čistě performance marketingu přepnul i do brandové komunikace a jak dnes svou značku na trhu buduje.

Martinus je jedničkou na slovenském knižním trhu a je populární i v Česku. Ročně generuje tržby kolem 40 milionů euro. Rozhovor s jeho CEO Michalem Meškem si můžete poslechnout zde.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Petra

Před 1 rokem

Poslouchat pohled pana Šlesara na toto téma bylo příjemné a skoro až terapeutické. ^_^ Snad poprvé jsem cítila, že zapadly dva puzzle do sebe a poprvé jsem měla potřebu si zapsat pár postřehů, pro připomenutí, až se zase vrátí nutkání držet se článků a příruček místo naslouchání, co je skutečně důležité pro zdravou značku (a její zakladatele). Děkuji Vám oběma za super rozhovor :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
marek-dobry-web

Jak se buduje značka e-shopu? Takhle to dělají Vasky, Heureka a další | Marek Dobrý

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda