Inzerce

Inzerce

E-mail marketing

E-mail marketing je jednou z podstatných součástí marketingových strategií českých firem. Spočívá v zasílání e-mailových zpráv odběratelům jejich e-mailingu. Nejčastěji se jedná např. o zákazníky e-shopu, uživatele aplikace, čtenáře blogu apod. Do e-mail marketingu dnes investují firmy napříč obory, budují tak se svými odběrateli užší vztah a nabízí jim nové produkty a služby.

Řada firem bohužel stále podceňuje základy efektivního e-mail marketingu. Svým odběratelům proto zasílají irelevantní nezajímavá a mnohdy i nevyžádaná sdělení, která mají jednak velmi malý efekt a jednak mnohdy působí z hlediska budování značky firmy a podpory vztahu se zákazníkem kontraproduktivně.

V této rubrice najdete ukázky, jak k e-mail marketingu přistupují české firmy a jak ho můžete dělat i vy.

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

Zjistěte na příkladu konkrétní neziskovky, jak pracovat s e-mail marketingem a podpořit vztahy s vašimi podporovateli. Kompletní návod, jak nad e-mailingem přemýšlet.

Před 3 týdny

smartemailing-web

Livestream: Změna vlastníka firmy, financování podnikání, pověst na trhu, hodnoty ve firmě – SmartEmailing.cz

Po delší době tady máme livestream a v něm rekordní počet hostů, se kterými najednou budu dělat rozhovor. Znám už to z off-line akcí, ale takhle na dálku je to pro mě velká novinka. Základem celého rozhovoru je pro mě…

Před 3 měsíci

Inzerce

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 4 měsíci

E-mail v začátcích podnikání: Jak na něj?

Chystáte se začít s podnikáním? Pro zahájení něčeho, co by se mohlo stát dalším velkým úspěchem, nepotřebujete nutně vysokoškolský titul, spoustu peněz v bance ani obchodní zkušenosti. Pro naplnění vašeho záměru určitě budete potřebovat nápad, obchodního ducha, odvahu a hlavně…

Před 5 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ondrej-preuss-gdpr-oz-web

GDPR: Co to je oprávněný zájem k užívání osobních údajů?

Jak jistě víte, GDPR je evropské nařízení na ochranu osobních údajů. Základní informace jsme o něm probírali již dříve. Dnes se zaměřujeme na otázku tzv. oprávněného zájmu k užívání osobních údajů, který se může hodit nejen z marketingových důvodů. Tento…

Před 3 roky

ondrej-preuss-lupinski-web

Marketér se ptá advokáta: Co e-shopy podceňují v GDPR?

Vstoupení GDPR v platnost se kvapem blíží. Termín 25. května bude pro mnohé provozovatele e-shopu klíčový. Co ochrana osobních údajů udělá právě s českými e-shopy? Na co je potřeba se připravit? Na úskalí GDPR pro e-shopy se ptal Daniel Lupinski…

Před 3 roky

ondrej-preuss-email-dukaz-web

E-mail jako důkaz. Uzná ho soud?

Poměrně často se setkáváme s dotazem, zda lze použít e-mail jako důkaz u soudu. Jednoduchá a zároveň jednoznačná odpověď je, že ano. Pojďme ji však přeci jen rozvést. V prvé řadě je nutné uvést, že platí tzv. zásada volného hodnocení…

Před 3 roky

ondrej-preuss-gdpr-povinnosti-web

GDPR: Jaké povinnosti vám přináší a co znamenají pojmy přenositelnost, profilování a zabezpečený pověřenec?

GDPR je evropské nařízení na ochranu osobních údajů. Základní informace jsme o něm probírali ve videu zde. Můžeme ho považovat za příležitost pro podnikatele nebo za kouli uvázanou u nohy. Každopádně se však na něj a na nové povinnosti s…

Před 3 roky

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 3 roky

ondrej-preuss-gdpr-web

GDPR: Co to je a jak se na to připravit?

Na Česko se “valí” něco, čemu se říká GDPR. Pro ty, co vůbec netuší, o co jde, co to vlastně je? Jak se na něj připravit a jaké změny nám přinese? GDPR – General Data Protection Regulation je nové nařízení…

Před 3 roky

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…

Před 3 roky

patrik-gajdos-web

Jak se snadno inspirovat od konkurence v e-mailovém marketingu?

E-mail patří k těm nejefektivnějším marketingovým kanálům vůbec. Ne každý ale ví, jak s ním efektivně pracovat. Analýza konkurence vám výrazně urychlí řešení problémů, se kterými byste si sami lámali hlavu měsíce, ne-li roky. Stačí vědět, na co se dívat. Jak konkurence…

Před 3 roky

Doporučené články

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

kvasnicka-img

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

dav-lidi-fb

Jak získat e-maily fanoušků na Facebooku?

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Inzerce