Inzerce

E-mail marketing

E-mail marketing je jednou z podstatných součástí marketingových strategií českých firem. Spočívá v zasílání e-mailových zpráv odběratelům jejich e-mailingu. Nejčastěji se jedná např. o zákazníky e-shopu, uživatele aplikace, čtenáře blogu apod. Do e-mail marketingu dnes investují firmy napříč obory, budují tak se svými odběrateli užší vztah a nabízí jim nové produkty a služby.

Řada firem bohužel stále podceňuje základy efektivního e-mail marketingu. Svým odběratelům proto zasílají irelevantní nezajímavá a mnohdy i nevyžádaná sdělení, která mají jednak velmi malý efekt a jednak mnohdy působí z hlediska budování značky firmy a podpory vztahu se zákazníkem kontraproduktivně.

V této rubrice najdete ukázky, jak k e-mail marketingu přistupují české firmy a jak ho můžete dělat i vy.

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 3 měsíci

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

Zjistěte, jak správně chránit osobní údaje vašich uživatelů. Co byste měli vědět, než s nimi začnete pracovat? Poradí zkušený advokát a specialistka na marketing.

Před 4 měsíci

Inzerce

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Začněte dělat e-mail marketingu skutečně efektivně. Inspirujte se od českých firem, ale třeba i gigantů jako Apple nebo Netflix. Máme pro vás i unikátní ukázky e-mailů.

Před 5 měsíci

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Kateřina Fišerová pro vás rozebírá nejnovější trendy v e-mail marketingu. Zjistěte, jak z něj v této době vytěžit nejvíc a jak dosáhnout nejlepších výsledků.

Před 6 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.

Před 7 měsíci

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

Zjistěte na příkladu konkrétní neziskovky, jak pracovat s e-mail marketingem a podpořit vztahy s vašimi podporovateli. Kompletní návod, jak nad e-mailingem přemýšlet.

Před 9 měsíci

smartemailing-web

Livestream: Změna vlastníka firmy, financování podnikání, pověst na trhu, hodnoty ve firmě – SmartEmailing.cz

Po delší době tady máme livestream a v něm rekordní počet hostů, se kterými najednou budu dělat rozhovor. Znám už to z off-line akcí, ale takhle na dálku je to pro mě velká novinka. Základem celého rozhovoru je pro mě…

Před 11 měsíci

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 12 měsíci

E-mail v začátcích podnikání: Jak na něj?

Chystáte se začít s podnikáním? Pro zahájení něčeho, co by se mohlo stát dalším velkým úspěchem, nepotřebujete nutně vysokoškolský titul, spoustu peněz v bance ani obchodní zkušenosti. Pro naplnění vašeho záměru určitě budete potřebovat nápad, obchodního ducha, odvahu a hlavně…

Před 1 rokem

ondrej-preuss-gdpr-oz-web

GDPR: Co to je oprávněný zájem k užívání osobních údajů?

Jak jistě víte, GDPR je evropské nařízení na ochranu osobních údajů. Základní informace jsme o něm probírali již dříve. Dnes se zaměřujeme na otázku tzv. oprávněného zájmu k užívání osobních údajů, který se může hodit nejen z marketingových důvodů. Tento…

Před 3 roky

ondrej-preuss-lupinski-web

Marketér se ptá advokáta: Co e-shopy podceňují v GDPR?

Vstoupení GDPR v platnost se kvapem blíží. Termín 25. května bude pro mnohé provozovatele e-shopu klíčový. Co ochrana osobních údajů udělá právě s českými e-shopy? Na co je potřeba se připravit? Na úskalí GDPR pro e-shopy se ptal Daniel Lupinski…

Před 3 roky

ondrej-preuss-email-dukaz-web

E-mail jako důkaz. Uzná ho soud?

Poměrně často se setkáváme s dotazem, zda lze použít e-mail jako důkaz u soudu. Jednoduchá a zároveň jednoznačná odpověď je, že ano. Pojďme ji však přeci jen rozvést. V prvé řadě je nutné uvést, že platí tzv. zásada volného hodnocení…

Před 3 roky

TOP obsah

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů