Pokud chcete z e-mail marketingu vytěžit maximum, dříve či později se začnete zajímat o jeho automatizaci. Díky tomu budete svým kontaktům zasílat e-maily ve správný čas a s relevantním obsahem. Podívejte se, jak to dělají velké značky.
Automatizace procesů je pro firmy stále důležitější oblastí, do které se snaží pronikat. Už jen proto, že činnosti, které musí zvládnout, neustále přibývají. E-mail marketing se tak ve firmách často dostává až na chvost priorit, což se projevuje na jeho kvalitě a efektivitě.
Díky správnému nastavení automatizace e-mail marketingu ale můžete šetřit nejen čas a energii, ale dosáhnout i mnohem lepších výsledků. Jan Krčmář ze SmartEmailingu nám ukázal, jak svůj e-mail marketing automatizují značky jako Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center.
Související: E-mail marketing e-shopu
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.