Inzerce

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Pokud chcete z e-mail marketingu vytěžit maximum, dříve či později se začnete zajímat o jeho automatizaci. Díky tomu budete svým kontaktům zasílat e-maily ve správný čas a s relevantním obsahem. Podívejte se, jak to dělají velké značky.

Automatizace procesů je pro firmy stále důležitější oblastí, do které se snaží pronikat. Už jen proto, že činnosti, které musí zvládnout, neustále přibývají. E-mail marketing se tak ve firmách často dostává až na chvost priorit, což se projevuje na jeho kvalitě a efektivitě.

Díky správnému nastavení automatizace e-mail marketingu ale můžete šetřit nejen čas a energii, ale dosáhnout i mnohem lepších výsledků. Jan Krčmář ze SmartEmailingu nám ukázal, jak svůj e-mail marketing automatizují značky jako Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center.

Další doporučení pro vás e-mail marketing:

Související: E-mail marketing e-shopu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Právě vyšlo

Pro předplatitele
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce