Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Dneska začneme lekcí historie. V roce 1981 přijala ve Štrasburku Rada Evropy historický první dokument, který se zabýval ochranou osobních údajů. Jmenoval se Úmluva o ochraně osob se zřetelem na automatizované zpracování osobních údajů.

Česko ji podepsalo o 19 let později a vstoupila u nás v platnost v roce 2001. Tato úmluva se stala základem, na kterém se dodnes staví zákony chránící osobní údaje nás všech. A v tom Štrasburku k tomu tehdy došlo 28. ledna, kdy je také mezinárodní Den ochrany osobních údajů.

A právě o tom, jak reálně osobní údaje uživatelů chráníme a co by neměl podcenit nikdo z nás, jsem si povídal s advokátem Josefem Bátrlou a specialistkou na e-mail marketing Kateřinou Fišerovou ze SmartEmailingu.

Rozhovor si můžete poslechnout i v našem podcastu o marketingu.

Inspirujte se pro váš internetový marketing:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)