Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 146 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Dneska začneme lekcí historie. V roce 1981 přijala ve Štrasburku Rada Evropy historický první dokument, který se zabýval ochranou osobních údajů. Jmenoval se Úmluva o ochraně osob se zřetelem na automatizované zpracování osobních údajů.

Česko ji podepsalo o 19 let později a vstoupila u nás v platnost v roce 2001. Tato úmluva se stala základem, na kterém se dodnes staví zákony chránící osobní údaje nás všech. A v tom Štrasburku k tomu tehdy došlo 28. ledna, kdy je také mezinárodní Den ochrany osobních údajů.

A právě o tom, jak reálně osobní údaje uživatelů chráníme a co by neměl podcenit nikdo z nás, jsem si povídal s advokátem Josefem Bátrlou a specialistkou na e-mail marketing Kateřinou Fišerovou ze SmartEmailingu.

Rozhovor si můžete poslechnout i v našem podcastu o marketingu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Inspirujte se pro váš internetový marketing:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-chytry-7-web

Billboardy u silnic a dálnic: Co se změnilo po jejich odstranění?

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Právě vyšlo

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce