Inzerce

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Dneska začneme lekcí historie. V roce 1981 přijala ve Štrasburku Rada Evropy historický první dokument, který se zabýval ochranou osobních údajů. Jmenoval se Úmluva o ochraně osob se zřetelem na automatizované zpracování osobních údajů.

Česko ji podepsalo o 19 let později a vstoupila u nás v platnost v roce 2001. Tato úmluva se stala základem, na kterém se dodnes staví zákony chránící osobní údaje nás všech. A v tom Štrasburku k tomu tehdy došlo 28. ledna, kdy je také mezinárodní Den ochrany osobních údajů.

A právě o tom, jak reálně osobní údaje uživatelů chráníme a co by neměl podcenit nikdo z nás, jsem si povídal s advokátem Josefem Bátrlou a specialistkou na e-mail marketing Kateřinou Fišerovou ze SmartEmailingu.

Rozhovor si můžete poslechnout i v našem podcastu o marketingu.

Inspirujte se pro váš internetový marketing:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-chytry-7-web

Billboardy u silnic a dálnic: Co se změnilo po jejich odstranění?

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Právě vyšlo

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Pro předplatitele
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?