Inzerce

Inzerce

Internetový marketing

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

Proč jsou e-shopy závislé na cenových srovnávačích a proč nechtějí udělat díru do světa?

Před 4 roky

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 4 roky

michal-finta-web

VIDEO: Michal Finta o marketingu DámeJídlo.cz a RFM modelu

Nejúspěšnější česká food-delivery služba se dělí o svoje marketingové know-how.

Před 5 roky

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

Podrobný rozhovor o frameworku Avinashe Kaushnika.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Inzerce: „Fold & Scrolling“

Bourání mýtů internetového marketingu Odvětví internetového marketingu je plné podvodníků. Ano, je to tak. Vzhledem k tomu, že zde nejsou žádné vstupní bariéry jako požadované vzdělání nebo licence, doslova každý, kdo má přístup k internetu a základní znalosti, se může prohlásit za…

Před 6 roky

Doporučené články

jiri-fabian-web

Jiří Fabián: Tvorba podcastu CZpodcast, prodej firmy za desítky milionů, rozjezd startupu

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

ondrej-preuss-web

Ondřej Preuss (Dostupný advokát): Jak se dělá advokacie na internetu?

michal-koubek-8-web

Plánování zásob e-shopu: Jak na něj z hlediska finančního řízení?

Inzerce