Influencer marketing je v současnosti velkým trendem internetového marketingu. Skrývají se pod ním takové aktivity, do kterých jsou zapojeny významné osobnosti oboru. V běžné praxi se nejčastěji jedná o spolupráce mezi e-shopy a například s youtubery, instagramery a dalšími osobnostmi, které jsou ve svém oboru populární a mají široké publikum.
Influencerem ale nemusí být jen celebrity se stovkami tisíc fanoušků. Dokonce nemusí působit ani na Youtube nebo Instagramu. Zajímavým influencerem pro firmu může být kdokoliv, kdo jí pomůže zasáhnout relevantní cílovou skupinu. Některé firmy takto spolupracují např. se zpěváky, lokálními celebritami apod.
Spolupráce nejčastěji probíhají tak, že firmy vyplácí influencerům předem domluvené částky za konkrétní aktivity, při kterých prezentují produkty či značku firmy. Běžné jsou ale i barterové spolupráce. Poslechněte si naše rozhovory a zjistěte, jak dělají influencer marketing české firmy v praxi:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.