Inzerce

Inzerce

Influencer marketing

Influencer marketing je v současnosti velkým trendem internetového marketingu. Skrývají se pod ním takové aktivity, do kterých jsou zapojeny významné osobnosti oboru. V běžné praxi se nejčastěji jedná o spolupráce mezi e-shopy a například s youtubery, instagramery a dalšími osobnostmi, které jsou ve svém oboru populární a mají široké publikum.

Influencerem ale nemusí být jen celebrity se stovkami tisíc fanoušků. Dokonce nemusí působit ani na Youtube nebo Instagramu. Zajímavým influencerem pro firmu může být kdokoliv, kdo jí pomůže zasáhnout relevantní cílovou skupinu. Některé firmy takto spolupracují např. se zpěváky, lokálními celebritami apod.

Spolupráce nejčastěji probíhají tak, že firmy vyplácí influencerům předem domluvené částky za konkrétní aktivity, při kterých prezentují produkty či značku firmy. Běžné jsou ale i barterové spolupráce. Poslechněte si naše rozhovory a zjistěte, jak dělají influencer marketing české firmy v praxi:

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 3 měsíci

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 4 měsíci

Inzerce

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Chtěl se odlišit od konkurence a vybudovat nový zdroj příjmu. Tak založil YouTube kanál, který má dnes desítky milionů zhlédnutí. To je HuráMobil Petra Hudce.

Před 10 měsíci

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Proč končí módní značky v insolvencích? Jak se vyvíjí módní trh na českém internetu? Rozhovor s marketingovým ředitelem Jaroslav Kauckým z Bibloo a UrbanStoru.

Před 11 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

Jak využívají Clubhouse firmy v zahraničí a jak se mu zatím daří v Česku? Zjistěte vše, co o něm momentálně víme a co potřebujete vědět. Radí jeho česká průkopnice.

Před 12 měsíci

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…

Před 2 roky

tereza-cencova-web

Nejčastější chyby při spolupráci s influencery: Jak se jim vyhnout?

Zdroj fotky: Archiv Terezy Čencové Zažíváme boom influencerských spoluprací. Kdo dnes nemá za sebou alespoň jednu spolupráci, ať už úspěšnou nebo ne, jako by nebyl. Čím dál víc si ale všímám, že tlak na firmy je tomto ohledu tak velký,…

Před 2 roky

tereza-cencova-web

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

Tereza Čencová má na svém Instagramu kolem 25 tisíc odběratelů. Sociálním sítím se ale nevěnuje jen jako influencerka, ale také jako markeťačka. Založila totiž vlastní firmu We Are Signature a firmám pomáhá s influencer marketingem. Právě s influencery chce dnes…

Před 2 roky

ondrej-hajek-web

Jak využít affiliate ve spolupráci s influencery?

Spoluzakladatel affiliate sítě eHub.cz Ondřej Hájek mi jednou řekl, že affiliate je budoucností influencer marketingu a že díky němu budou moci firmy lépe kontrolovat svou spolupráci s influencery. V tomto rozhovorů svůj pohled rozvádí a naznačuje, jak se influencer marketing…

Před 2 roky

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile. Povídali jsme si tedy…

Před 3 roky

veronika-tylusova-web

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího. Řada našich fanoušků se ptá,…

Před 3 roky

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 3 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)