Inzerce

Inzerce

Influencer marketing

Influencer marketing je v současnosti velkým trendem internetového marketingu. Skrývají se pod ním takové aktivity, do kterých jsou zapojeny významné osobnosti oboru. V běžné praxi se nejčastěji jedná o spolupráce mezi e-shopy a například s youtubery, instagramery a dalšími osobnostmi, které jsou ve svém oboru populární a mají široké publikum.

Influencerem ale nemusí být jen celebrity se stovkami tisíc fanoušků. Dokonce nemusí působit ani na Youtube nebo Instagramu. Zajímavým influencerem pro firmu může být kdokoliv, kdo jí pomůže zasáhnout relevantní cílovou skupinu. Některé firmy takto spolupracují např. se zpěváky, lokálními celebritami apod.

Spolupráce nejčastěji probíhají tak, že firmy vyplácí influencerům předem domluvené částky za konkrétní aktivity, při kterých prezentují produkty či značku firmy. Běžné jsou ale i barterové spolupráce. Poslechněte si naše rozhovory a zjistěte, jak dělají influencer marketing české firmy v praxi:

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…

Před 9 měsíci

tereza-cencova-web

Nejčastější chyby při spolupráci s influencery: Jak se jim vyhnout?

Zdroj fotky: Archiv Terezy Čencové Zažíváme boom influencerských spoluprací. Kdo dnes nemá za sebou alespoň jednu spolupráci, ať už úspěšnou nebo ne, jako by nebyl. Čím dál víc si ale všímám, že tlak na firmy je tomto ohledu tak velký,…

Před 11 měsíci

Inzerce

tereza-cencova-web

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

Tereza Čencová má na svém Instagramu kolem 25 tisíc odběratelů. Sociálním sítím se ale nevěnuje jen jako influencerka, ale také jako markeťačka. Založila totiž vlastní firmu We Are Signature a firmám pomáhá s influencer marketingem. Právě s influencery chce dnes…

Před 1 rokem

ondrej-hajek-web

Jak využít affiliate ve spolupráci s influencery?

Spoluzakladatel affiliate sítě eHub.cz Ondřej Hájek mi jednou řekl, že affiliate je budoucností influencer marketingu a že díky němu budou moci firmy lépe kontrolovat svou spolupráci s influencery. V tomto rozhovorů svůj pohled rozvádí a naznačuje, jak se influencer marketing…

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile. Povídali jsme si tedy…

Před 2 roky

veronika-tylusova-web

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího. Řada našich fanoušků se ptá,…

Před 2 roky

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 2 roky

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…

Před 3 roky

karel-kovy-kovar-web

Karel „Kovy“ Kovář: Jak se stát úspěšným youtuberem?

Má více než 400 000 odběratelů. Jeho úspěch na Youtube ale nevznikl ze dne na den. Jak ho dosáhl?

Před 4 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Poslechněte si, jak dělat marketing na sociálních sítích v roce 2017 lépe a efektivněji.

Před 4 roky

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

A jak se pozná dobře napsaný článek, který vám přivede zákazníky?

Před 4 roky

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Youtubeři nejsou jen děti s kamerou. Za jejich prací se skrývá skutečný byznys.

Před 4 roky

Doporučené články

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

jura-ibl-web

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

jakub-hejcman

Jakub Hejcman (Zacvic.cz): Vyrábí až 80 hrazd měsíčně. Ručně a sám

Inzerce