Influencer marketing je v současnosti velkým trendem internetového marketingu. Skrývají se pod ním takové aktivity, do kterých jsou zapojeny významné osobnosti oboru. V běžné praxi se nejčastěji jedná o spolupráce mezi e-shopy a například s youtubery, instagramery a dalšími osobnostmi, které jsou ve svém oboru populární a mají široké publikum.
Influencerem ale nemusí být jen celebrity se stovkami tisíc fanoušků. Dokonce nemusí působit ani na Youtube nebo Instagramu. Zajímavým influencerem pro firmu může být kdokoliv, kdo jí pomůže zasáhnout relevantní cílovou skupinu. Některé firmy takto spolupracují např. se zpěváky, lokálními celebritami apod.
Spolupráce nejčastěji probíhají tak, že firmy vyplácí influencerům předem domluvené částky za konkrétní aktivity, při kterých prezentují produkty či značku firmy. Běžné jsou ale i barterové spolupráce. Poslechněte si naše rozhovory a zjistěte, jak dělají influencer marketing české firmy v praxi:
Influencer marketing může i velmi malým rozpočtem dělat i malá firma. Potvrzuje to zkušenost Jiřího Simonidese, který influencery využívá i ve vlastním byznysu.
Před 3 měsíce
Petr Srna má za sebou přes 500 kampaní s influencery pro významné značky. Poslechněte si, jak k influencer marketingu přistupovat a jak z něj vytěžit maximum.
Před 6 měsíců
Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.
Před 10 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.
Před 11 měsíců
Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela…
Před 3 roky
Zdroj fotky: Archiv Terezy Čencové Zažíváme boom influencerských spoluprací. Kdo dnes nemá za sebou alespoň jednu spolupráci, ať už úspěšnou nebo ne, jako by nebyl. Čím dál víc si ale všímám, že tlak na firmy je tomto ohledu tak velký,…
Před 3 roky
Tereza Čencová má na svém Instagramu kolem 25 tisíc odběratelů. Sociálním sítím se ale nevěnuje jen jako influencerka, ale také jako markeťačka. Založila totiž vlastní firmu We Are Signature a firmám pomáhá s influencer marketingem. Právě s influencery chce dnes…
Před 3 roky
Spoluzakladatel affiliate sítě eHub.cz Ondřej Hájek mi jednou řekl, že affiliate je budoucností influencer marketingu a že díky němu budou moci firmy lépe kontrolovat svou spolupráci s influencery. V tomto rozhovorů svůj pohled rozvádí a naznačuje, jak se influencer marketing…
Před 3 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.