Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Petr Hudec je zkušený podnikatel a influencer, který založil na trhu zavedený e-shop HuráMobil.cz. Vedle mobilních telefonů na něm prodává i veškeré příslušenství. V posledních letech se ale vydal i další cestou – stal se z něj přední český youtuber.

Pokud hledáte videorecenze mobilních telefonů, Petra nemůžete minout. Na svém YouTube kanále vydal už bezmála tisíc videí, která si získala desítky milionů zhlédnutí. Nestalo se tak náhodou – Petr se pro budování YouTube kanálu rozhodl nejen díky zálibě v mobilech, ale i jako způsobu, jak zvýšit obrat e-shopu, odlišit se od konkurence a vybudovat firmě nový zdroj příjmu.

Petrův příběh je unikátním příkladem, jak může e-shop rozvíjet své aktivity, které jednoho dne mohou generovat i vyšší tržby než samotný prodej produktů. V rozhovoru se dozvíte, jak se stát youtuberem, jak tvořit obsah na YouTube a jak zviditelnit video na YouTube kanále. Petr také odhalí, jaké ke své tvorbě používá nástroje a co je zapotřebí udělat, abyste získali co nejvyšší sledovanost.

Poslechněte si naše rozhovory o youtuberech:

Může vás zajímat: Jak začít natáčet na YouTube?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

michalkrutis-web

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center