Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Petr Hudec je zkušený podnikatel a influencer, který založil na trhu zavedený e-shop HuráMobil.cz. Vedle mobilních telefonů na něm prodává i veškeré příslušenství. V posledních letech se ale vydal i další cestou – stal se z něj přední český youtuber.

Pokud hledáte videorecenze mobilních telefonů, Petra nemůžete minout. Na svém YouTube kanále vydal už bezmála tisíc videí, která si získala desítky milionů zhlédnutí. Nestalo se tak náhodou – Petr se pro budování YouTube kanálu rozhodl nejen díky zálibě v mobilech, ale i jako způsobu, jak zvýšit obrat e-shopu, odlišit se od konkurence a vybudovat firmě nový zdroj příjmu.

Petrův příběh je unikátním příkladem, jak může e-shop rozvíjet své aktivity, které jednoho dne mohou generovat i vyšší tržby než samotný prodej produktů. V rozhovoru se dozvíte, jak se stát youtuberem, jak tvořit obsah na YouTube a jak zviditelnit video na YouTube kanále. Petr také odhalí, jaké ke své tvorbě používá nástroje a co je zapotřebí udělat, abyste získali co nejvyšší sledovanost.

Poslechněte si naše rozhovory o youtuberech:

Může vás zajímat: Jak začít natáčet na YouTube?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

michalkrutis-web

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
martin-fuks-web

V představenstvu Seznamu byl pár dní, pak se pozvracel na schodech a změnil svůj život | Martin Fuks

Inzerce