Inzerce

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Petr Hudec je zkušený podnikatel a influencer, který založil na trhu zavedený e-shop HuráMobil.cz. Vedle mobilních telefonů na něm prodává i veškeré příslušenství. V posledních letech se ale vydal i další cestou – stal se z něj přední český youtuber.

Pokud hledáte videorecenze mobilních telefonů, Petra nemůžete minout. Na svém YouTube kanále vydal už bezmála tisíc videí, která si získala desítky milionů zhlédnutí. Nestalo se tak náhodou – Petr se pro budování YouTube kanálu rozhodl nejen díky zálibě v mobilech, ale i jako způsobu, jak zvýšit obrat e-shopu, odlišit se od konkurence a vybudovat firmě nový zdroj příjmu.

Petrův příběh je unikátním příkladem, jak může e-shop rozvíjet své aktivity, které jednoho dne mohou generovat i vyšší tržby než samotný prodej produktů. V rozhovoru se dozvíte, jak se stát youtuberem, jak tvořit obsah na YouTube a jak zviditelnit video na YouTube kanále. Petr také odhalí, jaké ke své tvorbě používá nástroje a co je zapotřebí udělat, abyste získali co nejvyšší sledovanost.

Poslechněte si naše rozhovory o youtuberech:

Může vás zajímat: Jak začít natáčet na YouTube?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)