Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Kdo je to influencer?

Za influencera označujeme člověka, který ovlivňuje významné množství lidí. V praxi jsou jimi v marketingu nejčastěji označováni youtubeři, instagrameři a další lidé, kteří jsou populární ve svých oborech a sleduje je tak významný počet lidí. Nemusí při tom jít jen o influencery s miliony fanoušků, ale i menší oborové osobnosti, které sleduje sice méně lidí, ale přesto jsou ve svém oboru významní.


Přečtěte si více o Influencer marketingu.

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

Influencer marketing může i velmi malým rozpočtem dělat i malá firma. Potvrzuje to zkušenost Jiřího Simonidese, který influencery využívá i ve vlastním byznysu.

Před 11 měsíců

petr-srna-web

Influencer marketing: Jak z něj vytěžit maximum? | Petr Srna (World of Online)

Petr Srna má za sebou přes 500 kampaní s influencery pro významné značky. Poslechněte si, jak k influencer marketingu přistupovat a jak z něj vytěžit maximum.

Před 1 rokem

Inzerce

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Chtěl se odlišit od konkurence a vybudovat nový zdroj příjmu. Tak založil YouTube kanál, který má dnes desítky milionů zhlédnutí. To je HuráMobil Petra Hudce.

Před 2 roky

tereza-cencova-web

Nejčastější chyby při spolupráci s influencery: Jak se jim vyhnout?

Zdroj fotky: Archiv Terezy Čencové Zažíváme boom influencerských spoluprací. Kdo dnes nemá za sebou alespoň jednu spolupráci, ať už úspěšnou nebo ne, jako by nebyl. Čím dál víc si ale všímám, že tlak na firmy je tomto ohledu tak velký,…

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

tereza-cencova-web

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

Tereza Čencová má na svém Instagramu kolem 25 tisíc odběratelů. Sociálním sítím se ale nevěnuje jen jako influencerka, ale také jako markeťačka. Založila totiž vlastní firmu We Are Signature a firmám pomáhá s influencer marketingem. Právě s influencery chce dnes…

Před 3 roky

ondrej-hajek-web

Jak využít affiliate ve spolupráci s influencery?

Spoluzakladatel affiliate sítě eHub.cz Ondřej Hájek mi jednou řekl, že affiliate je budoucností influencer marketingu a že díky němu budou moci firmy lépe kontrolovat svou spolupráci s influencery. V tomto rozhovorů svůj pohled rozvádí a naznačuje, jak se influencer marketing…

Před 4 roky

michal-kotek-web

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile. Povídali jsme si tedy…

Před 4 roky

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Unikátní vhled do influencer marketingu sneakers a streetwear obchodu, kterým se můžete inspirovat i vy.

Před 5 roky

peter-varga-web

Peter Varga: Jak získat práci v lovebrandech, rozjezd podnikání, největší chyby na začátku

Peter Varga má za sebou už velmi bohatou kariéru. Do studia MladýPodnikatel.cz se přišel podělit o svoje zkušenosti a tipy, jak získat práci v populárních firmách, jak začít podnikat a jakým chybám se raději vyhnout. Peter Varga přes 2 roky…

Před 5 roky

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Youtubeři nejsou jen děti s kamerou. Za jejich prací se skrývá skutečný byznys.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce