Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.
Co nejvíc brzdí podnikatele na volné noze, kteří dříve pracovali v korporátu? A jak rozjet úspěšné podnikání a dlouhodobě růst? Praktické zkušenosti Jiřího Rosteckého.
Před 4 dny
Jak promlouvá umělá inteligence do světa sociálních sítí a jak se mění nastavování kampaní? O tom je rozhovor s Andreou Horniczkou z Dexfinity.
Před 4 měsíce
130 tisíc podnikatelů fakturu přes SuperFakturu. Ročně vystaví 4 miliony faktur v hodnotě kolem 8 miliard korun. Jak se povedlo takový nástroj vybudovat?
Před 4 měsíce
Jak umělá inteligence mění e-mail marketing a co mohou firmy už dnes vyzkoušet? O tom je rozhovor s Danem Nytrou.
Před 6 měsíců
Jestli v něčem mohou moderní nástroje pracující s umělou inteligencí pomoci, tak je to tvorba textů. Jak to konkrétně udělat?
Před 7 měsíců
Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.
Před 8 měsíců
Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.