Velká část předplatitelů potřebuje ve firmě co nejlepšího a nejzkušenějšího marketingového ředitele. Vybrat takového člověka ale není jednoduché. Můžete ztratit měsíce i velkou část roku, pokud vyberete špatně. Tento rozhovor vám pomůže tomu předejít.
Pozval jsem si zkušeného marketéra Ondřeje Slámu. Jeho unikátnost spočívá mimo jiné v tom, že si vyzkoušel takřka všechny role, do kterých se marketér může dostat.
Pracoval na straně médií, podnikal jako markeťák na volné noze, pracoval v digitálních agenturách (dokonce i v jedné zahraniční), vlastní agenturu založil a prodal a pracoval i na straně klienta v Alze a v Prusa Research. Má tedy spoustu know-how, které nám může předat.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny