Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Majitel středně velké firmy by se neměl už zajímat o to, zda dělat PPC reklamu a jak mají vypadat kampaně na Facebooku. Místo toho by si měl položit jiné, mnohem důležitější otázky. A právě o nich je tento rozhovor s marketingovým expertem Michalem Krutišem.

Za ním totiž firmy často chodí s tím, že už vyrostly do určité velikosti, ale přesto naprosto podcenily základy marketingové strategie a dnes si tak brání ve svém růstu. Firmy také začínají postupem času hledat další směry, kterými se rozvíjet a jak zvýšit svůj podíl na trhu.

Michal s takovými firmami pořádá několikadenní placené workshopy. Vy se ale už teď můžete podívat, co se při nich dělá a jak můžete marketing ve své firmě uchopit a řídit efektivněji i vy. V rozhovoru najdete spoustu ukázek, a proto vám doporučuji jej poslouchat nejen jako audio podcast, ale podívat se i na video.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce