Inzerce

PPC reklama prakticky

PPC reklama je důležitou součástí marketingové strategie většiny internetových byznysů. Spočívá ve tvorbě inzerátů, které se zobrazují ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů (nejčastěji Google a Seznam.cz), v obsahové síti (tedy napříč internetem, kde se zobrazují konkrétní reklamní formáty) a na dalších místech.

V Česku najdete spoustu agentur a odborníků na PPC reklamu na volné noze. V této rubrice jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých se PPC reklamě věnujeme a ze kterých můžete zadarmo čerpat i pro vaše podnikání.

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 2 týdny

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?

Před 3 týdny

Inzerce

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 12 měsíci

adam-dvorak-web

Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění….

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
leos-spachta-web

Leoš Špachta: Jaký měla rok 2018 agentura Fragile?

Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou…

Před 3 roky

novinky_41_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Social novinky 2018, německé SEO a proč být na LinkedInu

Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani…

Před 3 roky

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 3 roky

novinky37_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Jak na Google Lens, vychytávky Instagramu a rozšíření v Skliku

Je to tu! Mediální tým online marketingové agentury eVisions si pro vás připravil další porci oborových novinek. Tentokrát vám odhalí jak a proč využívat službu Google Lens spolu se spoustou dalších užitečných vychytávek, které nám přichystal Instagram, Facebook, ale také…

Před 3 roky

marek-prokop-web

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…

Před 4 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Obsahová síť

Obsahová síť, často nazývaná jako Display, má obrovský potenciál, protože můžete zobrazovat vaše reklamy na webech třetích stran, v mobilních aplikacích, videích a podobně. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy. V předchozím díle…

Před 4 roky

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 4 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Reklama ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávání je nejčastějším typem PPC reklamy. V dnešním díle zjistíte, jak vypadá, co je potřeba k jejímu nastavení a zda si ji zvládnete nastavit sami. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy….

Před 4 roky

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier