Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

PPC reklama prakticky

PPC reklama je důležitou součástí marketingové strategie většiny internetových byznysů. Spočívá ve tvorbě inzerátů, které se zobrazují ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů (nejčastěji Google a Seznam.cz), v obsahové síti (tedy napříč internetem, kde se zobrazují konkrétní reklamní formáty) a na dalších místech.

V Česku najdete spoustu agentur a odborníků na PPC reklamu na volné noze. V této rubrice jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých se PPC reklamě věnujeme a ze kterých můžete zadarmo čerpat i pro vaše podnikání.

ondrej-vodehnal-web

Jak přemýšlet nad marketingem e-shopu? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Marketing se stále zdražuje. Navíc roste konkurence. Jak na to mají reagovat malé e-shopy a jak jim nastartovat marketing?

Před 3 měsíce

marek-danko-web

Produktové obrázky: Jaké v nich dělají e-shopy chyby? | Marek Daňko (Feed Image Editor)

Podle produktových obrázků se zákazníci rozhodují o nákupu. Zjistěte, jakých chyb se v nich firmy dopouští, podívejte se na praktické ukázky.

Před 5 měsíců

Inzerce

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Od 1. ledna 2022 provozovatelé webu přicházejí o spoustu dat. Mohou za to nové legislativní změny ohledně cookies. Jak se mění práce marketérů?

Před 5 měsíců

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Jak přistoupit ke tvorbě marketingové strategie e-shopu a co funguje LittleShoes.cz nejvíce? Poslechněte si spolumajitele firmy Martina Borla.

Před 5 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.

Před 5 měsíců

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 8 měsíců

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?

Před 9 měsíců

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 2 roky

adam-dvorak-web

Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění….

Před 3 roky

leos-spachta-web

Leoš Špachta: Jaký měla rok 2018 agentura Fragile?

Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou…

Před 3 roky

novinky_41_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Social novinky 2018, německé SEO a proč být na LinkedInu

Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani…

Před 4 roky

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Inzerce