Inzerce

PPC reklama prakticky

PPC reklama je důležitou součástí marketingové strategie většiny internetových byznysů. Spočívá ve tvorbě inzerátů, které se zobrazují ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů (nejčastěji Google a Seznam.cz), v obsahové síti (tedy napříč internetem, kde se zobrazují konkrétní reklamní formáty) a na dalších místech.

V Česku najdete spoustu agentur a odborníků na PPC reklamu na volné noze. V této rubrice jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých se PPC reklamě věnujeme a ze kterých můžete zadarmo čerpat i pro vaše podnikání.

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 9 měsíci

adam-dvorak-web

Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění….

Před 2 roky

Inzerce

leos-spachta-web

Leoš Špachta: Jaký měla rok 2018 agentura Fragile?

Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou…

Před 2 roky

novinky_41_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Social novinky 2018, německé SEO a proč být na LinkedInu

Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 3 roky

novinky37_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Jak na Google Lens, vychytávky Instagramu a rozšíření v Skliku

Je to tu! Mediální tým online marketingové agentury eVisions si pro vás připravil další porci oborových novinek. Tentokrát vám odhalí jak a proč využívat službu Google Lens spolu se spoustou dalších užitečných vychytávek, které nám přichystal Instagram, Facebook, ale také…

Před 3 roky

marek-prokop-web

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…

Před 3 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Obsahová síť

Obsahová síť, často nazývaná jako Display, má obrovský potenciál, protože můžete zobrazovat vaše reklamy na webech třetích stran, v mobilních aplikacích, videích a podobně. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy. V předchozím díle…

Před 4 roky

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 4 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Reklama ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávání je nejčastějším typem PPC reklamy. V dnešním díle zjistíte, jak vypadá, co je potřeba k jejímu nastavení a zda si ji zvládnete nastavit sami. Tento článek je součástí série „PPC reklama pro nezasvěcené“ věnované základům PPC reklamy….

Před 4 roky

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Úvod

PPC reklama by měla být součástí marketingové strategie každé společnosti. Kdo by totiž nechtěl měřitelné okamžité výsledky? Pravdou je, že stále existuje spousta lidí, kteří PPC reklamě nerozumí a někteří ani neví, co to vůbec je. Tento článek je první…

Před 4 roky

performance-2020-web

VIDEO: 5 rozhovorů z konference Performance2020

6. června se v Praze konala konference Performance2020, kterou pořádala konzultační agentura ACOMWARE. Jednalo se o dosud největší konferenci v Česku zaměřenou na PPC kampaně a výkonnostní marketing. Vzniklo na ní i 5 rozhovorů s řečníky. Tady jsou: Gopesh Raichura Londýňan…

Před 4 roky

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier