Produktové obrázky jsou zásadní součástí každého e-shopu. Zákazníci se i na základě nich rozhodují o nákupu. Přesto je velká část firem podceňuje. V tomto rozhovoru se dozvíte, jakých nejčastější chyb se dopouští.
Mým hostem byl Marek Daňko z Feed Image Editoru, se kterým jsme rozebrali nejčastější nedostatky produktových obrázky na e-shopech a v reklamních kampaních. Ukázali jsme si i konkrétní příklady častých chyb a jejich možná řešení.
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.