Inzerce

Inzerce

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Pokud chcete vytvořit skutečně kvalitní design pro vaše webové stránky, nesmíte při jejich tvorbě zapomenout na uživatele a jejich potřeby.

S tím, aby se jim web dobře používal, našli na něm vše potřebné a snadno a rychle dokončili například nákup zboží či objednávku služeb, pomáhá tzv. UX – uživatelská použitelnost webu.

Ne vždy vám s ní ale dokáže pomoci sám grafik.

V tomto rozhovoru jsme si společně s UX specialistou Honzou Kvasničkou (spoluzakladatel SpiritRadar.com) a webdesignérem Jakubem Haluškou povídali, jak správně design webu tvořit a jak za své peníze dostat co nejlepší výsledek.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory o tvorbě webů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

josef-batrla-web

Cookies pohledem advokáta. Co máme dělat? | Josef Bátrla

jiri-hluchy-web

Budování projektu Frenkee, investice do vývoje, marketing | Jiří Hluchý

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda