Inzerce

Data o zákaznících e-shopu: Jak z nich vytěžit maximum? | Pavel Bulowski a Vojtěch Bulíř

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Že mají e-shopy využívat data o svých zákaznících, není žádná novinka. Přesto nemůžeme říct, že by v tom české e-shopy byly nějak pokrokové. Mnoho z nich s daty nepracuje vůbec, nebo jen na velmi základní úrovni.

V dnešním rozhovoru si budete moci poslechnout dva specialisty a zjistit, co vše už dokážeme z dat vyčíst a jak s tím začít. Zjistíte také, co zákazníkům nabídnout, abyste podpořili jejich vztah k vaší značce a nabídli jim relevantní produkty ve správnou chvíli. A v neposlední řadě se dozvíte, jak najít zkušené datové analytiky a jak v praxi data skutečně vytěžit.

Hostem je Pavel Bulowski z datové platformy Meiro a Vojta Bulíř ze SmartEmailingu. Rozhovor najdete i v našem podcastu.

Další tipy pro zvýšení obratu e-shopu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

patrik-babinec-web

Jak se stanovuje cena outsourcingu logistiky? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku