Kolem 2/3 českých a slovenských e-shopů běží na systému Shoptet. Ten se od svého založení v roce 2009 výrazně vyvinul a umožňuje i vytvoření vlastních šablon, tedy grafické podoby e-shopu.
Z mojí zkušenosti chce velká část začínajících e-shopařů design podle svých vlastních představ a nechce používat předpřipravené šablony. Vlastní grafika ale něco stojí.
Společně s Pavlem Kunešem, který pro uživatele Shoptetu tvoří designy i funkce na míru, jsme si povídali, kdy se to vyplatí a kdy naopak ne. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.