Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Tvorba webů

Co tvoří český internet? Lidé. A někteří z nich dokázali vytvořit projekty, které i vy navštěvujete každý den. Právě jim se v těchto rozhovorech věnujeme a rozebíráme, proč tak vyrostly zrovna oni, proč je denně navštěvují tisíce, desítky i stovky tisíc lidí a jak se jim na tom daří vydělat peníze. Inspirujte se i vy těmi, kdo dělá český internet místem, které rádi navštěvujeme a které nás baví.

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.

Před 2 dny

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 3 týdny

Inzerce

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Vyplatí se vytvářet e-shop na WordPressu, nebo je lepší použít nějaký systém? Otázka pro zkušeného programátora Jakuba Kadeřávka.

Před 1 měsíc

Jiří Rostecký

On-line podnikání: Jak na něj?

Podrobný aktuální návod, jak začít podnikání na internetu. Rozjeďte vlastní online podnikání. Tipy na nové nápady a způsoby, jak najít první zákazníky.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 3 měsíce

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 3 měsíce

Premium
dominik-gazdos-web

Jak roste on-line antikvariát Knihobot? | Dominik Gazdoš

Měsíčně prodávají 70 tisíc již použitých knih a investoval do nich Miton. Kromě chytrého naceňování knih jsou za tím i promyšlené procesy jejich výkupu a hodnocení.

Před 4 měsíce

Premium
milan-stepan-web

Řízení a plánování IT ve firmě | Milan Štěpán (CZC.cz)

Jak se řídí IT oddělení CZC.cz? Jak vyhodnocuje a piroritizuje nové nápady? A jakou roli hraje pro vývojáře management firmy? Poslechněte si CTO Milana Štěpána.

Před 5 měsíců

marek-danko-web

Produktové obrázky: Jaké v nich dělají e-shopy chyby? | Marek Daňko (Feed Image Editor)

Podle produktových obrázků se zákazníci rozhodují o nákupu. Zjistěte, jakých chyb se v nich firmy dopouští, podívejte se na praktické ukázky.

Před 5 měsíců

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Od 1. ledna 2022 provozovatelé webu přicházejí o spoustu dat. Mohou za to nové legislativní změny ohledně cookies. Jak se mění práce marketérů?

Před 5 měsíců

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

Zkušený UX specialista s webovým designérem rozebírá, jak přistoupit ke tvorbě webu a nepodcenit uživatelskou použitelnost. Jak tvořit úspěšné weby?

Před 6 měsíců

josef-batrla-web

Cookies pohledem advokáta. Co máme dělat? | Josef Bátrla

Od 1. ledna 2022 připadne provozovatelům webových stránek mnoho nových povinností ohledně cookies. Jaké to jsou a co musíte na svém webu změnit?

Před 7 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Inzerce