Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Tvorba webů

Co tvoří český internet? Lidé. A někteří z nich dokázali vytvořit projekty, které i vy navštěvujete každý den. Právě jim se v těchto rozhovorech věnujeme a rozebíráme, proč tak vyrostly zrovna oni, proč je denně navštěvují tisíce, desítky i stovky tisíc lidí a jak se jim na tom daří vydělat peníze. Inspirujte se i vy těmi, kdo dělá český internet místem, které rádi navštěvujeme a které nás baví.

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Technologie jsou zásadní součástí byznysu každého e-shopu. Aby firma mohla růst, nesmí si klást zbytečné technologické překážky. Jaké jsou nejčastější?

Před 2 měsíce

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Petr Čerňanský detailně popsal, co všechno automatizuje v rámci zákaznické podpory e-shopu Rybízák a díky čemu ve firmě ušetřil nemalé peníze.

Před 3 měsíce

Inzerce

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 3 měsíce

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

Co potřebují webové stránky měřit, jak to ovlivňuje marketing a jak dopadly změny kolem cookies? O tom mluvil Milan Pichlík z affiliate sítě eHub.

Před 4 měsíce

dalibor-houfek-web

Low-code technologie jako budoucnost on-line byznysu? | Dalibor Houfek (Jetveo)

Moc firem o low-code techologiích neví. Řekl mi to Dalibor Houfek z Jetveo, který s nimi už dávno pracuje a pro klienty připravuje různé projekty od webů po interní systémy a mnoho dalšího.

Před 5 měsíců

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Jak dnes přemýšlet nad budoucností internetu a jaké technologie v ní budou hrát prim? Poslechněte si rozhovor s Lukášem Chadrabou z DesignDevu.

Před 6 měsíců

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.

Před 7 měsíců

ondrej-buben-web

Platební metody na e-shopu: Jak se vyvíjí? | Ondřej Buben (Shoptet Pay)

Jaké platební metody český zákazník vyžaduje a jak se to liší v zahraničí? Základní přehled od Ondřeje Bubna ze Shoptet Pay.

Před 8 měsíců

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Zkušený programátor Jakub Kadeřávek o tom, jak a kdy se vyplatí WordPress propojit s dalšími aplikacemi a jak to provést sprívně po technické stránce.

Před 11 měsíců

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.

Před 11 měsíců

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 12 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce