Inzerce

Inzerce

Tvorba webů

Co tvoří český internet? Lidé. A někteří z nich dokázali vytvořit projekty, které i vy navštěvujete každý den. Právě jim se v těchto rozhovorech věnujeme a rozebíráme, proč tak vyrostly zrovna oni, proč je denně navštěvují tisíce, desítky i stovky tisíc lidí a jak se jim na tom daří vydělat peníze. Inspirujte se i vy těmi, kdo dělá český internet místem, které rádi navštěvujeme a které nás baví.

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jedním z častých dotazů, které mi posílají provozovatelé e-shopů, je výběr vhodného e-shopového řešení. Cest, jak k němu dojít, je mnoho. O tom, kterou z nich vybrat, si budu povídat s Honzou Prokešem z Elasticru. Probrali jsme všechny nejčastější možnosti…

Před 1 měsícem

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Uživatelské testování webu stále nedělá tolik firem, kolik by mělo. Přitom i jednoduchý test může odhalit zásadní chyby v designu a použitelnosti webu, případně v celé komunikaci značky. Na konkrétní příkladu si v tomto rozhovoru ukážeme, jak takové testování probíhá…

Před 2 měsíci

lucie-konecna-web

Změna e-shopového řešení: Jak ji zvládnout co nejlépe? | Lucie Konečná (nanoSPACE.cz)

Možná uvažujete o změně e-shopového řešení, na kterém běží váš web. Nebo se chystáte založit úplně nový e-shop a přemýšlíte, které z dostupných řešení využít. Dnes pro vás mám rozhovor se zakladatelkou e-shopu s lůžkovinami pro alergiky Nanospace.cz Lucií konečnou,…

Před 2 měsíci

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Dneska jsem si pozval marketingového ředitele inSPORTline.cz Radka Sakáče. Radek nemá zkušenosti jen z e-commerce, ale například i z Barum Continental, Komerční banky nebo Vodafonu. V minulosti měl na starosti vzdělávání obchodníků a společně se dnes zamyslíme nad tím, jak…

Před 3 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jakub-kaderavek-web

Jakub Kadeřávek: WordPress a velké weby, jeho limity a doporučení pro provozovatele webů

Video WordPress

Dneska mám velkou radost, protože si budeme povídat o WordPressu. Ten je podle mě nejpopulárnějším systémem na tvorbu webů v Česku. Běží na něm vše od blogů, firemních webů, ale i velkých portálů a někdy dokonce i e-shopů. Jedním z…

Před 3 měsíci

tomas-hodbod-web

Tomáš Hodboď (Miton): Průběh investice do Donio.cz, získávání peněz od startupů, osobnost zakladatelů firem

Je to pár dní před tímto natáčením, kdy investiční skupina Miton stojící třeba za projekty, jako je Slevomat, oznámila další investici – do dárcovské platformy Donio.cz. O tom, jak skupina nad investicemi přemýšlí a jak se Donio muselo změnit, aby…

Před 4 měsíci

Web je váš nový hlavní obchodník

S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky…

Před 5 měsíci

petr-dvorak-web

Petr Dvořák (Wultra): Podnikání s open-source, budování obchodního týmu, výběr licence

Petr Dvořák je zakladatel a CEO fintechového startupu Wultra, který se dříve jmenoval Lime a který z velké části funguje na open-source. V rozhovoru jsme si povídali, jak se s takovým projektem podniká a kde se na něm dají vydělat…

Před 7 měsíci

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 7 měsíci

petr-macek-7-web

Petr Macek (Caflou.cz): Vývoj vlastní aplikace, cenotvorba, proč nemít investora

Petr Macek začínal jako marketér na volné noze. Později se rozhodl sám pro sebe vytvořit systém, který by mu pomohl s řízením cashflow, úkolů a celého podnikání. Postupem času jej uvolnil pro všechny, a tak vznikl podnikatelský systém Caflou.cz, který…

Před 10 měsíci

tomas-urbanek-web

Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze

Ačkoliv byl původně programátor, dnes stojí Tomáš Urbánek v čele společnosti Pletiva Dobrý, která provozuje e-shop levne-pletivo.cz. Jak už jeho název napovídá, prodává na něm zejména pletiva, ale i ploty, brány, branky a mnoho dalšího. E-shop poměrně rychle roste a…

Před 11 měsíci

petr-macek-web

Jak propagovat službu nebo produkt?

Petr Macek je muž mnoha tváří. Jednak je to zkušený markeťák, jednak ale také tvůrce podnikatelské aplikace Caflou.cz. Sám také roky podnikal na volné noze. Vždy řešil propagaci produktů a služeb, a to jak těch vlastních, tak svých klientů. Tento…

Před 11 měsíci

Doporučené články

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

ondrej-preuss-web

EET: Jak se týká on-line podnikatelů, freelancerů a agentur?

bartos

Jan Bartoš: Jak získat na Facebooku více fanoušků a jak s nimi naložit?

Markéta Majerová

Markéta Majerová: Proč Scio tvoří časopis Perpetuum?

Inzerce