Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V dnešním premium rozhovoru si budeme povídat o uživatelské použitelnosti webu. Tedy o tom, co můžete udělat pro to, aby lidé na vašem webu nakupovali častěji, snadněji, lépe se v něm vyznali a aby vám web vydělával více peněz.

Oblasti, která tuto problematiku řeší, se říká UX a můj dnešní host – Víťa Válka – v ní má letité zkušenosti. 22 let se jako freelancer věnuje webdesignu a s UX pomáhal třeba ČTK, Sciu a mnoha dalším e-shopům, službám a portálům.

Pojďme si říct, jak nad uživatelskou použitelností webu můžete přemýšlet i vy.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

dalibor-houfek-web

Low-code technologie jako budoucnost on-line byznysu? | Dalibor Houfek (Jetveo)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

ondrej-buben-web

Platební metody na e-shopu: Jak se vyvíjí? | Ondřej Buben (Shoptet Pay)