Inzerce

Inzerce

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Design e-shopu má obrovský vliv na jeho obchodní úspěch. Pokud má váš e-shop nepřehledný vzhled, zákazníci se v něm stěží orientují a navíc nepodporuje budování vaší značky na trhu, připravujete se o obrovský potenciál, který můžete z vašeho webu vytěžit.

Tomáš Hlad se zaměřuje na tvorbu webových stránek a specializuje se i na e-shopy na populárním řešením Shoptet. E-shopaři se na něj často obrací právě s potřebou změny grafické podoby e-shopu, což jim podle Tomáše může zvýšit obrat e-shopu a až zdvojnásobit tržby.

V tomto rozhovoru jsme si povídali o tom, jak nad tvorbou e-shopu a jeho grafickou podobou přemýšlet, jaké jsou časté chyby začínajících e-shopů, jak zlepšit váš e-shop a kdy se vyplatí investovat do grafiky na míry.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy pro váš e-shop:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků