Inzerce

UX

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

Zjistěte, jak vytvořit vlastní on-line kurz a úspěšně ho prodávat. Podívejte se, jak založit web, díky kterému kurz prodáte snadněji a častěji. Podrobný návod.

Před 1 týdnem

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Podívejte se, jak v praxi probíhá uživatelské testování webu. Na příkladu konkrétní firmy si ukážeme testování jejího webu a jak poté změnila komunikaci.

Před 9 měsíci

Inzerce

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…

Před 11 měsíci

Web je váš nový hlavní obchodník

S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky…

Před 12 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
tomas-zahalka-web

Jak pracovat s landing page v e-shopech a dokázat díky nim zvednout tržby?

Umět vytvořit dobrou landing page, je jako umět zaparkovat mezi dvě auta. Pokud to neumíte, zbytečně darujete dobré místo někomu jinému. Při parkování vás to stojí čas, ale u e-commerce vás to může stát pozice ve výsledcích vyhledávání, a tím…

Před 3 roky

ondrej-ilincev-web

4 nejčastější důvody opuštění košíku

7 lidí z 10 si něco vloží do košíku v e-shopu a nenakoupí. A tahle statistika se, plus minus pár procent, drží už skoro 10 let. I přesto, že se weby objektivně zlepšují. Na druhou stranu si uživatelé e-shopu stěžují pořád na…

Před 3 roky

jan-zajic-web

Jan Zajíc: Přes Favi.cz se ročně prodá nábytek za miliardu korun

Favi.cz je vyhledávač nábytku a dekorací. Pomůže vám zorientovat se mezi desítkami e-shopů, které už tak nemusíte procházet postupně, ale hezky najednou prostřednictvím jednoho webu. Že to funguje, dokazují i čísla – ročně se přes Favi.cz prodá zboží za 1…

Před 4 roky

ap-fotky-web

Plánujete na svém e-shopu 360° (spinové) fotky? Poučte se ze zkušeností AP Servisu

Plánujete na svém e-shopu 360° spinové fotky? Moderní fototechnika už umožňuje nafotit i velké ledničky. Čtěte zkušenosti e-shopu spotrebice-whirlpool.cz.

Před 4 roky

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Designéři by měli být problem-solvers. Měli by být schopni najít řešení problému za jakoukoliv cenu.

Před 4 roky

jan-skalicky-web

Jan Skalický: Jak dělají UX ve 4home.cz?

Dávali je za příklad, jak se dělají nepoužitelné weby. Teď vyhráli soutěž Český košík roku. Co se změnilo?

Před 4 roky

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %.”

Před 5 roky

Konkurence Optimizely

Jak špehovat AB testování konkurence v Optimizely?

Co asi zrovna konkurence testuje? Pravděpodobně vás někdy taková otázka napadla. V článku vám ukážu několik tipů, jak si můžete zahrát na agenta 007.

Před 5 roky

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)