Inzerce

UX

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

Jak nastavit vyhledávání na vašem e-shopu, aby fungovalo co nejlépe? A jak se bude na webech vyhledávat v budoucnu?

Před 1 týdnem

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 3 měsíci

Inzerce

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

2/3 českých e-shopů fungují na systému Shoptet. Zjistěte, zda a jak se na něm dá vytvořit vlastní grafika a na co se předem připravit.

Před 4 měsíci

bulowski-bulir-web

Data o zákaznících e-shopu: Jak z nich vytěžit maximum? | Pavel Bulowski a Vojtěch Bulíř

Jak sehnat zkušeného datového analytika a jaké nástroje použít, abyste se s daty naučili pracovat? Dva zkušení odborníci poradí a okomentují stav českých e-shopů.

Před 5 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

Zjistěte, jak vytvořit úspěšný digitální produkt. Podívejte se, jak to dělají profesionálové. Předejděte častým chybám a nepřekročte rozpočet.

Před 5 měsíci

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Jaké chyby dělají začínající e-shopy v designu svých stránek? A jak mohou až zdvojnásobit své tržby? Poslechněte si rozhovor se specialistou na tvorbu e-shopů.

Před 5 měsíci

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

Zjistěte, jak vytvořit vlastní on-line kurz a úspěšně ho prodávat. Podívejte se, jak založit web, díky kterému kurz prodáte snadněji a častěji. Podrobný návod.

Před 6 měsíci

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Podívejte se, jak v praxi probíhá uživatelské testování webu. Na příkladu konkrétní firmy si ukážeme testování jejího webu a jak poté změnila komunikaci.

Před 1 rokem

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…

Před 1 rokem

Web je váš nový hlavní obchodník

S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky…

Před 1 rokem

tomas-zahalka-web

Jak pracovat s landing page v e-shopech a dokázat díky nim zvednout tržby?

Umět vytvořit dobrou landing page, je jako umět zaparkovat mezi dvě auta. Pokud to neumíte, zbytečně darujete dobré místo někomu jinému. Při parkování vás to stojí čas, ale u e-commerce vás to může stát pozice ve výsledcích vyhledávání, a tím…

Před 3 roky

ondrej-ilincev-web

4 nejčastější důvody opuštění košíku

7 lidí z 10 si něco vloží do košíku v e-shopu a nenakoupí. A tahle statistika se, plus minus pár procent, drží už skoro 10 let. I přesto, že se weby objektivně zlepšují. Na druhou stranu si uživatelé e-shopu stěžují pořád na…

Před 4 roky

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání