Uživatelské testování webu stále nedělá tolik firem, kolik by mělo. Přitom i jednoduchý test může odhalit zásadní chyby v designu a použitelnosti webu, případně v celé komunikaci značky. Na konkrétní příkladu si v tomto rozhovoru ukážeme, jak takové testování probíhá…
Před 6 měsíci
Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…
Před 8 měsíci
S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky…
Před 9 měsíci
Umět vytvořit dobrou landing page, je jako umět zaparkovat mezi dvě auta. Pokud to neumíte, zbytečně darujete dobré místo někomu jinému. Při parkování vás to stojí čas, ale u e-commerce vás to může stát pozice ve výsledcích vyhledávání, a tím…
Před 3 roky
7 lidí z 10 si něco vloží do košíku v e-shopu a nenakoupí. A tahle statistika se, plus minus pár procent, drží už skoro 10 let. I přesto, že se weby objektivně zlepšují. Na druhou stranu si uživatelé e-shopu stěžují pořád na…
Před 3 roky
Favi.cz je vyhledávač nábytku a dekorací. Pomůže vám zorientovat se mezi desítkami e-shopů, které už tak nemusíte procházet postupně, ale hezky najednou prostřednictvím jednoho webu. Že to funguje, dokazují i čísla – ročně se přes Favi.cz prodá zboží za 1…
Před 3 roky
První spinové fotky se na českých e-shopech objevily cca před 3 lety. Šlo o menší zboží, jako je obuv nebo mobilní telefony. Nově vznikají i 360° záběry bílé elektroniky. Jak probíhá příprava? 1. český e-shop, který rozhýbal fotky domácí elektroniky,…
Před 4 roky
Co asi zrovna konkurence testuje? Pravděpodobně vás někdy taková otázka napadla. V článku vám ukážu několik tipů, jak si můžete zahrát na agenta 007.
Před 5 roky