Technologie jsou zásadní součástí byznysu každého e-shopu. Aby firma mohla růst, nesmí si klást zbytečné technologické překážky. Jaké jsou nejčastější?
Před 6 měsíců
Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.
Před 7 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Jaké platební metody český zákazník vyžaduje a jak se to liší v zahraničí? Základní přehled od Ondřeje Bubna ze Shoptet Pay.
Před 12 měsíců
Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.
Před 1 rokem
Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.
Před 1 rokem
Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.
Před 1 rokem
Nejčastější chyby, které prodražují vývoj produktů ve firmách. Zjistěte, které to jsou a jak jim předejít.
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.