Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Pokud si váš zákazník nebude vědět s něčím rady, nejspíš vám napíše nebo zavolá na zákaznickou podporu. A pokud bude řešit jakýkoliv problém se svým nákupem, obrátí se na ni také. Zákaznická podpora je tak klíčovým elementem každého e-shopu.
Přesto se o ní moc nemluví, a tak e-shopy zdaleka nevyužívají její potenciál a dopouští se spousty zbytečných chyb. Ty je připravují o zákazníky, možnost s nimi navázat hlubší vztah a případně jim i prodat něco navíc.
O svých zkušenostech se mnou mluvil Juraj Harkabuzík, na jehož CustomerHero.cz e-shopy své zákaznické podpory outsourcují, šetří tím peníze, čas i energii svých lidí a poskytují zákazníkům službu na vyšší úrovni, než jakou by dokázaly samy.
Rozhovor najdete v našem podcastu o podnikání.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců