Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Vybudovat si kvalitní zákaznickou podporu nemine žádný e-shop nebo službu na internetu. V dnešním rozhovoru se dozvíte, jak nad vytvořením zákaznické podpory přemýšlet, co všechno musíte připravit a jak ji následně řídit.

Mým hostem je zkušený matador v oblasti customer care Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz, na které firmy svou zákaznickou podporu outsourcují.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy pro zákaznickou podporu e-shopu:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik

Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Vánoce jsou tady! Jak na ně připravit vaši zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce