Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V dnešní silně konkurenční době musí e-shopy dělat maximum pro to, aby si získaly důvěru lidí, vytvořily z nich zákazníky a udržely si s nimi vztah i do budoucna. Společně s Patrikem Babincem ze Skladonu si povíme, co všechno ovlivňuje zákaznickou zkušenost a jak ji zvýšit.

Patrik je zkušený odborník na logistiku e-shopu, takže jsme téma probrali právě z pohledu toho, jak logistika zkušenost zákazníka ovlivňuje a co v ní e-shopy mohou vylepšit. V rozhovoru najdete i konkrétní příklady a inspiraci pro váš e-shop.

Zlepšete vaši logistiku:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví e-shopu: Jak nad ním přemýšlet? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabizik-web

Vánoce v e-commerce: Jak připravit zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)