Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
V dnešní silně konkurenční době musí e-shopy dělat maximum pro to, aby si získaly důvěru lidí, vytvořily z nich zákazníky a udržely si s nimi vztah i do budoucna. Společně s Patrikem Babincem ze Skladonu si povíme, co všechno ovlivňuje zákaznickou zkušenost a jak ji zvýšit.
Patrik je zkušený odborník na logistiku e-shopu, takže jsme téma probrali právě z pohledu toho, jak logistika zkušenost zákazníka ovlivňuje a co v ní e-shopy mohou vylepšit. V rozhovoru najdete i konkrétní příklady a inspiraci pro váš e-shop.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc