Inzerce

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

V dnešní silně konkurenční době musí e-shopy dělat maximum pro to, aby si získaly důvěru lidí, vytvořily z nich zákazníky a udržely si s nimi vztah i do budoucna. Společně s Patrikem Babincem ze Skladonu si povíme, co všechno ovlivňuje zákaznickou zkušenost a jak ji zvýšit.

Patrik je zkušený odborník na logistiku e-shopu, takže jsme téma probrali právě z pohledu toho, jak logistika zkušenost zákazníka ovlivňuje a co v ní e-shopy mohou vylepšit. V rozhovoru najdete i konkrétní příklady a inspiraci pro váš e-shop.

Zlepšete vaši logistiku:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

Právě vyšlo

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

zuzana-sevcikova-web

Vlastní tým na volné noze: Jak ho vytvořit? | Zuzana Ševčíková

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek