Stále více e-shopů outsourcuje svoji logistiku na někoho cizího. Řada z nich využívá služeb Skladonu. Mnoho odborníků ale tvrdí, že logistiku by e-shop outsourcovat neměl. Proto jsem se zeptal CEO Skladonu Konstantina Margaretise, kdy se to opravdu vyplatí a co k takovému kroku e-shopy vede.
Vlastní logistika je jednou z nejnáročnějších oblastí, které musí e-shopy zvládnout. Řada (zejména těch menších) to ale nezvládá. Právě proto vznikl Skladon, který pomáhá jak menším, tak i velkým e-shopům, s růstem a přebírá za ně celý logistický proces.
Se zástupci Skladonu jsem natočil už několik rozhovorů. Najdete je i v našem podcastu o podnikání. Zde jsou vybrané epizody:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.