Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jak ušetřit v logistice? Duel dvou zkušených profesionálů | Rudolf Malý a Max Kovář

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Logistika je zásadní téma pro spoustu firem, a její cena samozřejmě hraje prim. Jak na ní ušetřit a kde se skrývají nejzajímavější příležitosti? O tom jsem si povídal se dvěma zkušenými profesionály.

Prvním je Rudolf Malý, který má v logistice více jak 30leté zkušenosti a firmám s nastavením logistiky pomáhá, a druhým Max Kovář, šéf logistiky Skladonu, který firmám nabízí fulfillment.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

dan-nytra-web

Umělá inteligence a tvorba textů. Jak může pomoci i vaší firmě? | Dan Nytra

vladan-fejlek-web

Přidaná hodnota e-shopu. Co to je a jak se vytváří? | Vladan Fejlek (Dexfinity)

josef-dvorak-web

Rok rozváží zásilky po Praze. Je quick commerce skutečně budoucnost? | Josef Dvořák (Wolt Drive)

margaretis-hajek-web

Duel: Jak se budují úspěšné e-commerce služby? | Skladon & eHub

david-cikanek-web

Prodej na Amazonu. Komu dává smysl? | David Cikánek (EXPANDO)

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Inzerce