Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Proč se vyplatí outsourcovat logistiku firmy?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopySponzorováno

Společně se CEO Skladon.cz Konstantinem Margaretisem pro vás připravujeme sérii rozhovorů o logistice firmy. V dnešním první videu si povídáme o tom, proč logistiku firmy outsourcovat, kdy se to vyplatí a kolik díky tomu mohou firmy ušetřit.

Správný výpočet nákladů na logistiku včetně intralogistických nákladu je velice důležitý. Skladon vám přináší e-book, ve kterém najdete kompletní návod k tomu, jak k tomuto výpočtu přistupovat, na co nezapomenout a jak zjistit, zda jste to právě vy, kterým se outsourcing logistiky neboli fulfillment vyplatí. E-book najdete ke stažení na www.skladonebooks.com.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč outsourcovat logistiku firmy?
  • Kolik takový outsourcing stojí?
  • Jak v praxi probíhá?
  • Jakým firmám se vyplatí?
  • Nepřijdou tím o kontrolu nad důležitou součástí firmy?

Další rozhovory o e-commerce:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu