Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Proč se vyplatí outsourcovat logistiku firmy?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Společně se CEO Skladon.cz Konstantinem Margaretisem pro vás připravujeme sérii rozhovorů o logistice firmy. V dnešním první videu si povídáme o tom, proč logistiku firmy outsourcovat, kdy se to vyplatí a kolik díky tomu mohou firmy ušetřit.

Správný výpočet nákladů na logistiku včetně intralogistických nákladu je velice důležitý. Skladon vám přináší e-book, ve kterém najdete kompletní návod k tomu, jak k tomuto výpočtu přistupovat, na co nezapomenout a jak zjistit, zda jste to právě vy, kterým se outsourcing logistiky neboli fulfillment vyplatí. E-book najdete ke stažení na www.skladonebooks.com.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč outsourcovat logistiku firmy?
  • Kolik takový outsourcing stojí?
  • Jak v praxi probíhá?
  • Jakým firmám se vyplatí?
  • Nepřijdou tím o kontrolu nad důležitou součástí firmy?

Další rozhovory o e-commerce:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

maly-kovar-web

Jak ušetřit v logistice? Duel dvou zkušených profesionálů | Rudolf Malý a Max Kovář

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

tomas-pajonk-web

Logistika ve velkých městech, B2B marketing, vývoj aplikace | Tomáš Pajonk (SolverTech)

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

patrik-babinec-web

Jak se stanovuje cena outsourcingu logistiky? | Patrik Babinec (Skladon)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Inzerce