Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jan Maňák: E-shop pro mámu, obrat 50 milionů ročně, inovace v malé firmě

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 89 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Chtěl založit e-shop vlastní mámě. To, aby měla radost a trochu zábavy do důchodu. Jenomže z e-shopu se stala firma s ročním obratem kolem 50 milionů ročně, která dnes vedle mámy vytěžuje i značnou část zbytku rodiny.

Společně s Janem Maňákem z Glix.cz, na kterém prodává tapety, samolepky na zeď a další zboží, jsem si povídal třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání, jak e-shop zakládal a jaké inovace v něm dnes zavádí.

Dozvíte se i tom, proč se pustili do expanze do zahraničí a jak přemýšlí nad rozšířením sortimentu. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Glix.cz?
  • Jak se vybírali dodavatelé?
  • Jak se podporuje růst firmy a co všechno s sebou přináší?
  • Jak Honza přemýšlí nad sortimentem?
  • Proč expandoval do zahraničí a jak?
  • Jak mu pomohla spolupráce s bývalým marketérem Alza.cz?

Další rozhovory s menšími e-shopy:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

Právě vyšlo

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Nejoblíbenější

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Komentáře

Robert

Před 3 roky

Zajímalo by mě, jak řešíte logistiku v zahraničí. Máte vlastní skladové prostory, a nebo do Rumunska a ostatních Zemí posíláte zboží, z Česka? Díky.

Super inspirace a držím palce při další expanzi. :)

Odpovědět »

Jan Maňák

Před 3 roky

Dobrý den Roberte, díky moc, jsem rád, že se video líbilo. Spolupracujeme s http://www.postabezhranic.cz. Veškeré zboží u nich skladujeme i odesíláme. Pošta bez hranic každý den podává balíky přes smluvní partnery přímo v Rumunsku a na Slovensku. Díky tomu je zboží dodáváno následující pracovní den.

Odpovědět »

Pavel

Před 3 roky

Velice inspirativní video o startu eshopu, který se za tak krátkou dobu dostal k hranici 50 mil.

Bylo tu zmíněno FAVI, já osobně jsem chtěl dát svou nabídku také na Favi ale bylo to zamítnuto, že stejné produkty jsou již u nich v nabídce od jiného eshopu. Pokud chce nový eshop vložit nabídku svých produktů, musí být originální, ne duplicitní. Vzhledem k tomu že 90 procent eshopu mají stejný XML feed od dodavatelů, tak je to nemožné a ani nepomůžou vlastní popisky produktů.

Odpovědět »

Jan Maňák

Před 3 roky

Je důležité hledat originální produkty a oslovovat i zahraniční dodavatele. Můžete na Favi mít pouze část Vaší nabídky, která je unikátní a následně další produkty nabídnete zákazníkovi až navštíví Váš web.

Odpovědět »

Jan Pokorný

Před 3 roky

Zajímalo by mě, na která klíčová slova Glix.cz dobře vyskakuje. Nikdy jsem se s nimi nesetkal, kdyby nebylo rozhovoru na MP, tak o nich nevím.

Odpovědět »

Jan Maňák

Před 3 roky

Dobrý den, snažíme se reklamu cílit tam, kde můžeme ulovit zákazníka, tedy na webech s tématikou bydlení a bytových dekorací. Na Favi.cz naše produkty tvoří většinu sortimentu v kategorii DEKORACE – https://favi.cz/produkty/kategorie/dekorace.
Naše hlavní klíčová slova jsou obrazy, tapety, fototapety, paravány a samolepky na zeď.
Na Google se nám daří držet první příčky v organickém vyhledávání:
https://www.google.com/search?q=OBRAZY
https://www.google.com/search?q=SAMOLEPKY%20NA%20ZE%C4%8E
https://www.google.com/search?q=FOTOTAPETY
https://www.google.com/search?q=TAPETY
https://www.google.com/search?q=PARAVÁNY

Pokud náš sortiment hledáte, musíte na nás narazit ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Inzerce