Inzerce

Jan Maňák: E-shop pro mámu, obrat 50 milionů ročně, inovace v malé firmě

Chtěl založit e-shop vlastní mámě. To, aby měla radost a trochu zábavy do důchodu. Jenomže z e-shopu se stala firma s ročním obratem kolem 50 milionů ročně, která dnes vedle mámy vytěžuje i značnou část zbytku rodiny.

Společně s Janem Maňákem z Glix.cz, na kterém prodává tapety, samolepky na zeď a další zboží, jsem si povídal třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání, jak e-shop zakládal a jaké inovace v něm dnes zavádí.

Dozvíte se i tom, proč se pustili do expanze do zahraničí a jak přemýšlí nad rozšířením sortimentu. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Glix.cz?
  • Jak se vybírali dodavatelé?
  • Jak se podporuje růst firmy a co všechno s sebou přináší?
  • Jak Honza přemýšlí nad sortimentem?
  • Proč expandoval do zahraničí a jak?
  • Jak mu pomohla spolupráce s bývalým marketérem Alza.cz?

Další rozhovory s menšími e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Robert

Před 2 roky

Zajímalo by mě, jak řešíte logistiku v zahraničí. Máte vlastní skladové prostory, a nebo do Rumunska a ostatních Zemí posíláte zboží, z Česka? Díky.

Super inspirace a držím palce při další expanzi. :)

Odpovědět »

Jan Maňák

Před 2 roky

Dobrý den Roberte, díky moc, jsem rád, že se video líbilo. Spolupracujeme s http://www.postabezhranic.cz. Veškeré zboží u nich skladujeme i odesíláme. Pošta bez hranic každý den podává balíky přes smluvní partnery přímo v Rumunsku a na Slovensku. Díky tomu je zboží dodáváno následující pracovní den.

Odpovědět »

Pavel

Před 2 roky

Velice inspirativní video o startu eshopu, který se za tak krátkou dobu dostal k hranici 50 mil.

Bylo tu zmíněno FAVI, já osobně jsem chtěl dát svou nabídku také na Favi ale bylo to zamítnuto, že stejné produkty jsou již u nich v nabídce od jiného eshopu. Pokud chce nový eshop vložit nabídku svých produktů, musí být originální, ne duplicitní. Vzhledem k tomu že 90 procent eshopu mají stejný XML feed od dodavatelů, tak je to nemožné a ani nepomůžou vlastní popisky produktů.

Odpovědět »

Jan Maňák

Před 2 roky

Je důležité hledat originální produkty a oslovovat i zahraniční dodavatele. Můžete na Favi mít pouze část Vaší nabídky, která je unikátní a následně další produkty nabídnete zákazníkovi až navštíví Váš web.

Odpovědět »

Jan Pokorný

Před 2 roky

Zajímalo by mě, na která klíčová slova Glix.cz dobře vyskakuje. Nikdy jsem se s nimi nesetkal, kdyby nebylo rozhovoru na MP, tak o nich nevím.

Odpovědět »

Jan Maňák

Před 2 roky

Dobrý den, snažíme se reklamu cílit tam, kde můžeme ulovit zákazníka, tedy na webech s tématikou bydlení a bytových dekorací. Na Favi.cz naše produkty tvoří většinu sortimentu v kategorii DEKORACE – https://favi.cz/produkty/kategorie/dekorace.
Naše hlavní klíčová slova jsou obrazy, tapety, fototapety, paravány a samolepky na zeď.
Na Google se nám daří držet první příčky v organickém vyhledávání:
https://www.google.com/search?q=OBRAZY
https://www.google.com/search?q=SAMOLEPKY%20NA%20ZE%C4%8E
https://www.google.com/search?q=FOTOTAPETY
https://www.google.com/search?q=TAPETY
https://www.google.com/search?q=PARAVÁNY

Pokud náš sortiment hledáte, musíte na nás narazit ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií