Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Chtěl založit e-shop vlastní mámě. To, aby měla radost a trochu zábavy do důchodu. Jenomže z e-shopu se stala firma s ročním obratem kolem 50 milionů ročně, která dnes vedle mámy vytěžuje i značnou část zbytku rodiny.
Společně s Janem Maňákem z Glix.cz, na kterém prodává tapety, samolepky na zeď a další zboží, jsem si povídal třeba o tom, jaké byly jeho začátky podnikání, jak e-shop zakládal a jaké inovace v něm dnes zavádí.
Dozvíte se i tom, proč se pustili do expanze do zahraničí a jak přemýšlí nad rozšířením sortimentu. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 24 minutami
Před 24 minutami
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Robert
Před 4 roky
Zajímalo by mě, jak řešíte logistiku v zahraničí. Máte vlastní skladové prostory, a nebo do Rumunska a ostatních Zemí posíláte zboží, z Česka? Díky.
Super inspirace a držím palce při další expanzi. :)
Odpovědět »
Jan Maňák
Před 4 roky
Dobrý den Roberte, díky moc, jsem rád, že se video líbilo. Spolupracujeme s http://www.postabezhranic.cz. Veškeré zboží u nich skladujeme i odesíláme. Pošta bez hranic každý den podává balíky přes smluvní partnery přímo v Rumunsku a na Slovensku. Díky tomu je zboží dodáváno následující pracovní den.
Odpovědět »
Pavel
Před 4 roky
Velice inspirativní video o startu eshopu, který se za tak krátkou dobu dostal k hranici 50 mil.
Bylo tu zmíněno FAVI, já osobně jsem chtěl dát svou nabídku také na Favi ale bylo to zamítnuto, že stejné produkty jsou již u nich v nabídce od jiného eshopu. Pokud chce nový eshop vložit nabídku svých produktů, musí být originální, ne duplicitní. Vzhledem k tomu že 90 procent eshopu mají stejný XML feed od dodavatelů, tak je to nemožné a ani nepomůžou vlastní popisky produktů.
Odpovědět »
Jan Maňák
Před 4 roky
Je důležité hledat originální produkty a oslovovat i zahraniční dodavatele. Můžete na Favi mít pouze část Vaší nabídky, která je unikátní a následně další produkty nabídnete zákazníkovi až navštíví Váš web.
Odpovědět »
Jan Pokorný
Před 4 roky
Zajímalo by mě, na která klíčová slova Glix.cz dobře vyskakuje. Nikdy jsem se s nimi nesetkal, kdyby nebylo rozhovoru na MP, tak o nich nevím.
Odpovědět »
Jan Maňák
Před 4 roky
Dobrý den, snažíme se reklamu cílit tam, kde můžeme ulovit zákazníka, tedy na webech s tématikou bydlení a bytových dekorací. Na Favi.cz naše produkty tvoří většinu sortimentu v kategorii DEKORACE – https://favi.cz/produkty/kategorie/dekorace.
Naše hlavní klíčová slova jsou obrazy, tapety, fototapety, paravány a samolepky na zeď.
Na Google se nám daří držet první příčky v organickém vyhledávání:
https://www.google.com/search?q=OBRAZY
https://www.google.com/search?q=SAMOLEPKY%20NA%20ZE%C4%8E
https://www.google.com/search?q=FOTOTAPETY
https://www.google.com/search?q=TAPETY
https://www.google.com/search?q=PARAVÁNY
Pokud náš sortiment hledáte, musíte na nás narazit ;)
Odpovědět »