Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyMarketingSponzorovánoVideo

Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák.

Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování, ve kterém musíte zvládnout velké množství často velmi drobných a jemných položek, jako jsou třeba fólie nebo malé obálky.

Obalové materiály jsou také ten typ zboží, které si řada zákazníků dojde raději koupit do nejbližší kamenné prodejny, než aby čekala na zásilku objednanou přes internet. Top-Obaly.cz navíc cílí primárně na jiné firmy, takže se pohybují ve vodách B2B marketingu, který je sám o sobě velmi odlišný od toho B2C.

O tom všem, ale třeba i o tom, co dalšího mohou e-shopy vytěžit z obalových materiálů, jak efektivnit svoje skladové hospodářství a jak zlepšit logistiku e-shopu, jsem si povídal s Dominikem Řihákem. Rozhovor najdete i v podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se prodávají obalové materiály přes internet?
  • Jak získávat v B2B nové zákazníky a jak přistupovat k marketingu?
  • Jak se odlišit od konkurence a jak dělat retenční marketing?
  • Co vše mohou e-shopy vytěžit ze svých obalových materiálů?
  • Jak zefektivnit svůj sklad a jak přicházet na zajímavé inovace?
  • Jak funguje logistika e-shopu Top-Obaly.cz a jeho skladové hospodářství?
  • Jak Dominik Řihák podniká a co doporučuje dalším e-shopařům?

Pokud sami provozujete e-shop, rozhodně vám doporučujeme sledovat naše videorozhovory. Najdete v nich totiž řadu zakladatelů a šéfů českých e-shopů, a to od těch největších po ty nejmenší. Podívejte se třeba, jak vybrat webhosting pro e-shop, jak na zvýšení návštěvnosti e-shopu nebo jak zvládnout expanzi e-shopu do zahraničí.

Vybrané rozhovory se zakladateli e-shopů:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu