Inzerce

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák.

Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování, ve kterém musíte zvládnout velké množství často velmi drobných a jemných položek, jako jsou třeba fólie nebo malé obálky.

Obalové materiály jsou také ten typ zboží, které si řada zákazníků dojde raději koupit do nejbližší kamenné prodejny, než aby čekala na zásilku objednanou přes internet. Top-Obaly.cz navíc cílí primárně na jiné firmy, takže se pohybují ve vodách B2B marketingu, který je sám o sobě velmi odlišný od toho B2C.

O tom všem, ale třeba i o tom, co dalšího mohou e-shopy vytěžit z obalových materiálů, jak efektivnit svoje skladové hospodářství a jak zlepšit logistiku e-shopu, jsem si povídal s Dominikem Řihákem. Rozhovor najdete i v podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se prodávají obalové materiály přes internet?
  • Jak získávat v B2B nové zákazníky a jak přistupovat k marketingu?
  • Jak se odlišit od konkurence a jak dělat retenční marketing?
  • Co vše mohou e-shopy vytěžit ze svých obalových materiálů?
  • Jak zefektivnit svůj sklad a jak přicházet na zajímavé inovace?
  • Jak funguje logistika e-shopu Top-Obaly.cz a jeho skladové hospodářství?
  • Jak Dominik Řihák podniká a co doporučuje dalším e-shopařům?

Pokud sami provozujete e-shop, rozhodně vám doporučujeme sledovat naše videorozhovory. Najdete v nich totiž řadu zakladatelů a šéfů českých e-shopů, a to od těch největších po ty nejmenší. Podívejte se třeba, jak vybrat webhosting pro e-shop, jak na zvýšení návštěvnosti e-shopu nebo jak zvládnout expanzi e-shopu do zahraničí.

Vybrané rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ondrej-hajek-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Jak správně přistupovat k vašemu affiliate manažerovi?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)