Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák.

Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování, ve kterém musíte zvládnout velké množství často velmi drobných a jemných položek, jako jsou třeba fólie nebo malé obálky.

Obalové materiály jsou také ten typ zboží, které si řada zákazníků dojde raději koupit do nejbližší kamenné prodejny, než aby čekala na zásilku objednanou přes internet. Top-Obaly.cz navíc cílí primárně na jiné firmy, takže se pohybují ve vodách B2B marketingu, který je sám o sobě velmi odlišný od toho B2C.

O tom všem, ale třeba i o tom, co dalšího mohou e-shopy vytěžit z obalových materiálů, jak efektivnit svoje skladové hospodářství a jak zlepšit logistiku e-shopu, jsem si povídal s Dominikem Řihákem. Rozhovor najdete i v podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se prodávají obalové materiály přes internet?
  • Jak získávat v B2B nové zákazníky a jak přistupovat k marketingu?
  • Jak se odlišit od konkurence a jak dělat retenční marketing?
  • Co vše mohou e-shopy vytěžit ze svých obalových materiálů?
  • Jak zefektivnit svůj sklad a jak přicházet na zajímavé inovace?
  • Jak funguje logistika e-shopu Top-Obaly.cz a jeho skladové hospodářství?
  • Jak Dominik Řihák podniká a co doporučuje dalším e-shopařům?

Pokud sami provozujete e-shop, rozhodně vám doporučujeme sledovat naše videorozhovory. Najdete v nich totiž řadu zakladatelů a šéfů českých e-shopů, a to od těch největších po ty nejmenší. Podívejte se třeba, jak vybrat webhosting pro e-shop, jak na zvýšení návštěvnosti e-shopu nebo jak zvládnout expanzi e-shopu do zahraničí.

Vybrané rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Vlastní sklad není legrace. Kde mají firmy největší nedostatky? | Max Kovář (Skladon)

maly-kovar-web

Jak ušetřit v logistice? Duel dvou zkušených profesionálů | Rudolf Malý a Max Kovář

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

tomas-pajonk-web

Logistika ve velkých městech, B2B marketing, vývoj aplikace | Tomáš Pajonk (SolverTech)

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)