Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Zvýšení návštěvnosti e-shopu

Jak zvýšit návštěvnost e-shopu? Existuje mnoho možností a my jsme pro vás připravili konkrétní tipy od zkušených marketérů a samotných zakladatelů e-shopů. Na prvním místě je ale zapotřebí si uvědomi, že pro e-shop není důležitá velikost návštěvnosti, ale její kvalita (tedy kolik procent návštěvníků je potenciálními zákazníky e-shopu) a konverzní poměr (tedy kolik návštěvníků nakoupí). Proto se zaměříme především na způsoby, jak přivést relevantní, dobře zacílenou návštěvnost na váš e-shop. Tady jsou jednotlivá doporučení:

Nejnovější obsah:

veronika-tylusova-web

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Linkbuilding

Jan Bělohradský: Jak může malý e-shop budovat zpětné odkazy?

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

Inzerce

Zpětné odkazy

Vyzkoušejte: 8 tipů, jak mohou e-shopy získávat zpětné odkazy

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.