Jak zvýšit návštěvnost e-shopu? Existuje mnoho možností a my jsme pro vás připravili konkrétní tipy od zkušených marketérů a samotných zakladatelů e-shopů. Na prvním místě je ale zapotřebí si uvědomi, že pro e-shop není důležitá velikost návštěvnosti, ale její kvalita (tedy kolik procent návštěvníků je potenciálními zákazníky e-shopu) a konverzní poměr (tedy kolik návštěvníků nakoupí). Proto se zaměříme především na způsoby, jak přivést relevantní, dobře zacílenou návštěvnost na váš e-shop. Tady jsou jednotlivá doporučení:
Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího. Řada našich fanoušků se ptá,…
Před 4 roky
Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák. Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování,…
Před 4 roky
V tomto rozhovoru si povíme, jak může i malý e-shop budovat zpětné odkazy a posilovat svoje pozice v SEO. Svépomocí a s minimálními náklady.
Před 6 roky
Zobrazíte se výše ve vyhledávačích, když na svém webu budete mít video? Obrázek? Podcast? Nebo něco jiného? Odpověď v tomto rozhovoru.
Před 6 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Vyčerpávající guestpost Miloslava Hamsy. Sami si můžete jeho metody vyzkoušet a zkusit pro svůj e-shop získat další zpětné odkazy.
Před 6 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.