Inzerce

Martin Karpíšek (Nugo.cz): Výroba vlastního produktu, rozjezd prodeje, zakládání e-shopu

Prodávejte unikátní zboží. Tak zní rada, kterou dostává mnoho lidí na začátku podnikání. Výroba vlastního produktu je jednou z možných cest, kterou se tak mohou vydat. Martin Karpíšek to udělal a v rozhovoru se s námi podělil o své zkušenosti.

Martin je spoluzakladatelem internetového obchodu Nugo.cz, na kterém prodává stejnojmenné tašky pro psy. Jsou jiné než ty, které zakoupíte v běžných obchodech, a nápad na podnikání vznikl z vlastní potřeby.

V rozhovoru jsme si s Martinem povídali třeba o tom, jak vytvořit prototyp produktu, jak vybírat výrobce, jak nastavit správnou cenu a jak vytvořit e-shop. Rozebrali jsme i největší chyby, které Martin se svými kolegy dosud udělal, a proč ho vlastně podnikání neživí, ačkoliv by prý mohlo.

Rozhovor jsme natočili ve spolupráci s dodavatelem e-shopového řešení Shoptet, který je partnerem našeho webu. Máme pro vás stovky rozhovorů o podnikání na internetu, ve kterých si povídáme i se zakladateli e-shopů (malých i velkých). Poslouchat je můžete i ve formě podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak začít s výrobou vlastního produktu?
  • Jak shánět výrobce a na co si při tom dát pozor?
  • Jak uvést na trh nový výrobek?
  • Jak nastavit cenu produktu a proč nebýt nejlevnější?
  • Jak začít produkt prodávat, a to i pomocí e-shopu?
  • Jak e-shop nastartovat a jak na marketing?
  • Jaký je příběh tašek Nugo a co Martin doporučuje začátečníkům?

Další videa o vytváření e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

Právě vyšlo

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Marek Pekař

Před 3 roky

Dobrý den, momentálně obchoduji přes eBay u čehož chci i zůstat, koukám po možnosti založit eshop. Týdně přidám okolo 150 položek, určitě nemám čas přidávat na eBay a na eshop. Má otázka je zda je možné zrcadlit položky z eBay do eshopu.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)