Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Retenční marketing

V rozhovorech s předními českými matketéry rozebíráme, jak zvýšit počet opakovaných nákupů e-shopu a jak nastartovat retenční marketing. Toto téma je jen jedním z mnoha témat, kterým se v rozhovorech věnujeme. Učte se od profesionálů v bezplatných rozhovorech – videa o marketingu najdete v této rubrice.


Jakým videem začít? Třeba tím s Radkem Hrachovcem. Dozvíte se v něm, jak vůbec přemýšlet nad retenčním marketingem a jak svoje zákazníky motivovat k opakovaným nákupům.


TIP: Rozhovory si můžete naladit i jako podcast a poslouchat je třeba při cestě do práce, při řízení či při sportu.

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 2 roky

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák. Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování,…

Před 4 roky

Inzerce

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Hudba je jeho život. Dokonce hraje ve třech kapelách. Skutečným frontmanem je ale ve své firmě Kytary.cz, která prodává hudební nástroje. Jak Jan Pils podniká a jak kolem firmy buduje komunitu nadšených hudebníků? O tom je náš rozhovor. Povídali jsme…

Před 5 roky

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 5 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…

Před 5 roky

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…

Před 6 roky

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

Proč jsou e-shopy závislé na cenových srovnávačích a proč nechtějí udělat díru do světa?

Před 6 roky

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 6 roky

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Před 6 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce