Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Retenční marketing

V rozhovorech s předními českými matketéry rozebíráme, jak zvýšit počet opakovaných nákupů e-shopu a jak nastartovat retenční marketing. Toto téma je jen jedním z mnoha témat, kterým se v rozhovorech věnujeme. Učte se od profesionálů v bezplatných rozhovorech – videa o marketingu najdete v této rubrice.


Jakým videem začít? Třeba tím s Radkem Hrachovcem. Dozvíte se v něm, jak vůbec přemýšlet nad retenčním marketingem a jak svoje zákazníky motivovat k opakovaným nákupům.


TIP: Rozhovory si můžete naladit i jako podcast a poslouchat je třeba při cestě do práce, při řízení či při sportu.

Nejnovější obsah:

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Inzerce

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.