Inzerce

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali v našem rozhovoru.

Začali jsme tím, v čem jsme jako Češi oproti jiným národům jiní. Preferujeme jiné spodní prádlo? Vybíráme si pánské spodní prádlo pečlivě, nebo bereme to, co nám přijde pod ruku? A nenosíme trenky až do jejich roztrhání?

Povídali jsme si i o tom, jak z nového zboží udělat pecku a jak se v Trenýrkárně snaží zákazníkům nabízet novinky. Zmínili jsme i blog a retenční marketing e-shopu.

Probrat jsme museli i brand Trenýrkárny. Nesvazuje firmu v tom, co může nabízet? Neodrazuje dámy od nákupu? A proč si Ruslan na začátku podnikání vybral „jednodušší cestu“?

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikla Trenýrkárna a jak se jí dnes daří?
  • Co jí pomohlo na začátku vyrůst a v čem se dnes odlišuje?
  • Jak vznikal název firmy a co Ruslan z hlediska brandbuildingu doporučuje ostatním?
  • Jak se prodává spodní prádlo na internetu a jaká to má specifika?
  • Jak v Trenýrkárně pracují s retenčním marketingem?
  • Jaké jsou aktuální trendy ve spodním prádle a jak je jako Češi vnímáme?

E-shopů tu najdeš více. Poslechni si jejich zakladatele:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář