Inzerce

Inzerce

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali v našem rozhovoru.

Začali jsme tím, v čem jsme jako Češi oproti jiným národům jiní. Preferujeme jiné spodní prádlo? Vybíráme si pánské spodní prádlo pečlivě, nebo bereme to, co nám přijde pod ruku? A nenosíme trenky až do jejich roztrhání?

Povídali jsme si i o tom, jak z nového zboží udělat pecku a jak se v Trenýrkárně snaží zákazníkům nabízet novinky. Zmínili jsme i blog a retenční marketing e-shopu.

Probrat jsme museli i brand Trenýrkárny. Nesvazuje firmu v tom, co může nabízet? Neodrazuje dámy od nákupu? A proč si Ruslan na začátku podnikání vybral „jednodušší cestu“?

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikla Trenýrkárna a jak se jí dnes daří?
  • Co jí pomohlo na začátku vyrůst a v čem se dnes odlišuje?
  • Jak vznikal název firmy a co Ruslan z hlediska brandbuildingu doporučuje ostatním?
  • Jak se prodává spodní prádlo na internetu a jaká to má specifika?
  • Jak v Trenýrkárně pracují s retenčním marketingem?
  • Jaké jsou aktuální trendy ve spodním prádle a jak je jako Češi vnímáme?

E-shopů tu najdeš více. Poslechni si jejich zakladatele:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

premysl-rubes-web

Přemysl Rubeš: Podnikání českých vědců, v čem jsme nejlepší na světě a jaké nápady mají šanci na úspěch

michal-mensik-web

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

konstantin-margaretis-web

Konstantin Margaretis (Skladon): Outsourcing logistiky, validace produktu, bankovní financování startupu

Periscope video

Na jak dlouho se video uloží na Periscope a jak jej stáhnout?

Inzerce