Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali v našem rozhovoru.

Začali jsme tím, v čem jsme jako Češi oproti jiným národům jiní. Preferujeme jiné spodní prádlo? Vybíráme si pánské spodní prádlo pečlivě, nebo bereme to, co nám přijde pod ruku? A nenosíme trenky až do jejich roztrhání?

Povídali jsme si i o tom, jak z nového zboží udělat pecku a jak se v Trenýrkárně snaží zákazníkům nabízet novinky. Zmínili jsme i blog a retenční marketing e-shopu.

Probrat jsme museli i brand Trenýrkárny. Nesvazuje firmu v tom, co může nabízet? Neodrazuje dámy od nákupu? A proč si Ruslan na začátku podnikání vybral „jednodušší cestu“?

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikla Trenýrkárna a jak se jí dnes daří?
  • Co jí pomohlo na začátku vyrůst a v čem se dnes odlišuje?
  • Jak vznikal název firmy a co Ruslan z hlediska brandbuildingu doporučuje ostatním?
  • Jak se prodává spodní prádlo na internetu a jaká to má specifika?
  • Jak v Trenýrkárně pracují s retenčním marketingem?
  • Jaké jsou aktuální trendy ve spodním prádle a jak je jako Češi vnímáme?

E-shopů tu najdeš více. Poslechni si jejich zakladatele:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)