Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo z internetu“?

Pneumatiky nejsou něco, u čeho může fungovat affiliate marketing, nedá se s nimi tvořit zajímavý obsah a nejspíš to bude jenom o billboardech a kamenných pneuservisech. Nebo ne? Realita je jiná. Vojtěch Schwangmaier v rozhovoru popisoval, jak e-shop Pneumatiky.cz přistupuje k marketingu „jinak“, proč se vyhýbá venkovní reklamě, co mu nejvíce funguje na internetu a jak umně spolupracuje s kamennými prodejci.

Prodej pneumatik je ale specifický ještě v jedné věci. Sezónnosti. Lidé je nakupují pár dní v roce, které jsou pro firmu naprosto stěžejní. Jak sezónnost zvládnout a jak se na ni připravit? A jaký systém stojí za cenotvorbou Pneumatiky.cz a co všechno bere v úvahu?

Co se dozvíte ve videu?

  • Jak zvládnout situaci, ve které vám zásadní procento ročních obratů tvoří pouze několi týdnů v roce?
  • Jak snížit propady příjmů mimo sezónu?
  • Co dělat v marketingu, když prodáváte relativně nudné zboží?
  • Jak při prodeji pneumatik pomáhá affiliate marketingu, e-mailing a PPC reklama?
  • Jak Pneumatiky.cz budují svůj brand a proč se vyhýbají venkovní reklamě?
  • Co jim pomáhá se zvýšení retence zákazníků?
  • Podle čeho lidé nakupují pneumatiky a jakou roli v tom hrají slevy?
  • Podle jakého klíče v Pneumatiky.cz rozšiřují sortiment?
  • Jak vypadají firemní sklady a co se stane, když začne hořet jedna pneumatika (spoiler: hasiči to nechají dohořet)?
  • Jak nebojovat s kamennými prodejci, ale navázat s nimi produktivní spolupráci?
  • Jak e-shop Pneumatiky.cz vznikl a co mu dnes nejvíce komplikuje podnikání?

Další e-shopaři:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. JZ

    -

    Velmi pěkný rozhovor. Dobrý host!

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu