Inzerce

Inzerce

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo z internetu“?

Pneumatiky nejsou něco, u čeho může fungovat affiliate marketing, nedá se s nimi tvořit zajímavý obsah a nejspíš to bude jenom o billboardech a kamenných pneuservisech. Nebo ne? Realita je jiná. Vojtěch Schwangmaier v rozhovoru popisoval, jak e-shop Pneumatiky.cz přistupuje k marketingu „jinak“, proč se vyhýbá venkovní reklamě, co mu nejvíce funguje na internetu a jak umně spolupracuje s kamennými prodejci.

Prodej pneumatik je ale specifický ještě v jedné věci. Sezónnosti. Lidé je nakupují pár dní v roce, které jsou pro firmu naprosto stěžejní. Jak sezónnost zvládnout a jak se na ni připravit? A jaký systém stojí za cenotvorbou Pneumatiky.cz a co všechno bere v úvahu?

Co se dozvíte ve videu?

  • Jak zvládnout situaci, ve které vám zásadní procento ročních obratů tvoří pouze několi týdnů v roce?
  • Jak snížit propady příjmů mimo sezónu?
  • Co dělat v marketingu, když prodáváte relativně nudné zboží?
  • Jak při prodeji pneumatik pomáhá affiliate marketingu, e-mailing a PPC reklama?
  • Jak Pneumatiky.cz budují svůj brand a proč se vyhýbají venkovní reklamě?
  • Co jim pomáhá se zvýšení retence zákazníků?
  • Podle čeho lidé nakupují pneumatiky a jakou roli v tom hrají slevy?
  • Podle jakého klíče v Pneumatiky.cz rozšiřují sortiment?
  • Jak vypadají firemní sklady a co se stane, když začne hořet jedna pneumatika (spoiler: hasiči to nechají dohořet)?
  • Jak nebojovat s kamennými prodejci, ale navázat s nimi produktivní spolupráci?
  • Jak e-shop Pneumatiky.cz vznikl a co mu dnes nejvíce komplikuje podnikání?

Další e-shopaři:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

JZ

Před 3 roky

Velmi pěkný rozhovor. Dobrý host!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

pocitac-web

7 častých chyb při tvorbě webových stránek

tomas-bartek-web

Expandujete? Připravte svoje marketéry na časté potíže

Jak napsat guestpost

4 chyby při psaní guestpostů

Inzerce