Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 113 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo z internetu“?

Pneumatiky nejsou něco, u čeho může fungovat affiliate marketing, nedá se s nimi tvořit zajímavý obsah a nejspíš to bude jenom o billboardech a kamenných pneuservisech. Nebo ne? Realita je jiná. Vojtěch Schwangmaier v rozhovoru popisoval, jak e-shop Pneumatiky.cz přistupuje k marketingu „jinak“, proč se vyhýbá venkovní reklamě, co mu nejvíce funguje na internetu a jak umně spolupracuje s kamennými prodejci.

Prodej pneumatik je ale specifický ještě v jedné věci. Sezónnosti. Lidé je nakupují pár dní v roce, které jsou pro firmu naprosto stěžejní. Jak sezónnost zvládnout a jak se na ni připravit? A jaký systém stojí za cenotvorbou Pneumatiky.cz a co všechno bere v úvahu?

Co se dozvíte ve videu?

  • Jak zvládnout situaci, ve které vám zásadní procento ročních obratů tvoří pouze několi týdnů v roce?
  • Jak snížit propady příjmů mimo sezónu?
  • Co dělat v marketingu, když prodáváte relativně nudné zboží?
  • Jak při prodeji pneumatik pomáhá affiliate marketingu, e-mailing a PPC reklama?
  • Jak Pneumatiky.cz budují svůj brand a proč se vyhýbají venkovní reklamě?
  • Co jim pomáhá se zvýšení retence zákazníků?
  • Podle čeho lidé nakupují pneumatiky a jakou roli v tom hrají slevy?
  • Podle jakého klíče v Pneumatiky.cz rozšiřují sortiment?
  • Jak vypadají firemní sklady a co se stane, když začne hořet jedna pneumatika (spoiler: hasiči to nechají dohořet)?
  • Jak nebojovat s kamennými prodejci, ale navázat s nimi produktivní spolupráci?
  • Jak e-shop Pneumatiky.cz vznikl a co mu dnes nejvíce komplikuje podnikání?

Další e-shopaři:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Právě vyšlo

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

JZ

Před 5 roky

Velmi pěkný rozhovor. Dobrý host!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Inzerce