Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Soňa Fialková: Jak se buduje e-shop SpokojenýPes.cz?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

E-shop s krmivy a chovatelskými potřebami SpokojenýPes.cz odstartoval v roce 2005. Už po roce měl roční obrat 4 miliony. Loni dosáhl 175,9 milionů a letos zatím roste o 32 %. Pracuje pro něj bez jednatelů 36 zaměstnanců, kteří za posledních 30 dní obsloužili 16 tisíc objednávek.

Soňa Fialková je zakladatelkou e-shopu, sama ale přiznává, že s ním na začátku neměla velké plány. Za těch 11 let získala spoustu zkušeností – firma přibrala nového společníka, přestěhovala svůj sklad (a musela propustit všechny skladníky), redesignovala web (jeho konverzní poměr se pohybuje nad úctyhodných 10 %) a při tom všem navíc otěhotněla. Jak to vše zvládla?

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč je tak málo e-shopařek? Mají to ženy v byznyse těžší než muži?
  • Jak firmu ovlivnilo Soni těhotenství?
  • Proč (ne)mít na začátku podnikání byznys plán? Měl ho Spokojený pes?
  • Jak Spokojený pes vznikl a co stojí za jeho úspěchem?
  • Proč je těžké nabízet skvělé služby zákazníkům?
  • Proč je snadné nabídnout vlastní dopravu?
  • Kde e-shopům nejčastěji tečou peníze?
  • Díky čemu má Spokojený pes tak vysoký konverzní poměr?
  • Proč Spokojený pes přibral nového společníka bez finanční investice?
  • Proč nikdy neměl větší půjčku, investici od investora ani jiné externí financování na svůj rozvoj?
  • Plánuje Soňa e-shop do budoucna prodat?

Úctyhodný konverzní poměr e-shopu SpokojenyPes.cz s.r.o., který podle Google Analytics za posledních 30 dní vyřídil 16…

Zveřejnil(a) Jiří Rostecký dne 18. září 2016

Spokojeným psem to nekončí:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Jana Nádvorníková Sledovat @JajaNadvornik

Před 8 roky

Výborný rozhovor! Velmi inspirativní a racionální a upřímný – a to se mi strašně líbí. Soňo držím palce do budoucna ať se vám daří! :)

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 8 roky

Výborné povídání, kultivovaný projev, a velmi zajímavé informace. Takhle má vypadat „ředitel/majitel“ firmy, ze které se neodchází!!!

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 8 roky

Jen jestli to „štěstí“ nejsou dřívější zkušenosti, takové to štěstí přeje připraveným. Jinak neuvažujete ve videích o véčkovém stole? Ne každý má tak lichotivý profil jako paní Soňa a véčkový stůl je pak milosrdnější. A pro diváka pak mluví i víc na kameru – dramatičnost :D. Vždyť podnikání v ČR je DRAMA…

Odpovědět »

milos

Před 8 roky

Pekny rozhovor, ale…. konverzni pomer je nic nerikajici cislo, to co pani tvorila roky, tak se da udelat realne za 20-30 % casu. Urcite to neni zadna nahoda a ani stesti.

Odpovědět »

Peter Malík

Před 8 roky

Super rozhovor! Neviem, ale či som celkom správne pochopil, že eshop spokojenypes.cz nepredáva do zahraničia… a napriek tomu má obrat 176 milion českých korún, to robí priemerne takmer po miliona českých korún na 1 deň

Odpovědět »

Robert

Před 8 roky

Ano, v případě, že u vás na Slovensku má rok „takmer“ 176 dní.

Odpovědět »

Ivana Hlobilová Sledovat @ihlobilova

Před 8 roky

Moc zajímavý rozhovor. Jsem celkem věrnou zákaznicí spokojeného psa, tak jsem si teď zkusila dát dohromady důvody proč: vždycky tam najdu informace, které potřebuju např. doporučené denní dávky krmiv, mají dobrý sortiment, působí to celé hodně důvěryhodně a propracovaně a nezanedbatelné je to, že díky svým objednávkám mám 10% slevu, takže mě to vyjde levněji než jinde. Ale ta sleva je spíš bonus, spokojený pes byl to pro mě „love brand“ ještě dřív než jsem zjistila, že za eshopem je takhle zajímavý příběh. Myslím, že na celém eshopu je vidět, že je dělaný takhle lidsky, jak to Soňa v rozhovoru popisuje.

Odpovědět »

David Koudela

Před 8 roky

Paní nám tu povídá pěkné pohádky…. stačí se podívat na justici a uvidíte kde je pravda :)

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)