Inzerce

Inzerce

Soňa Fialková: Jak se buduje e-shop SpokojenýPes.cz?

E-shop s krmivy a chovatelskými potřebami SpokojenýPes.cz odstartoval v roce 2005. Už po roce měl roční obrat 4 miliony. Loni dosáhl 175,9 milionů a letos zatím roste o 32 %. Pracuje pro něj bez jednatelů 36 zaměstnanců, kteří za posledních 30 dní obsloužili 16 tisíc objednávek.

Soňa Fialková je zakladatelkou e-shopu, sama ale přiznává, že s ním na začátku neměla velké plány. Za těch 11 let získala spoustu zkušeností – firma přibrala nového společníka, přestěhovala svůj sklad (a musela propustit všechny skladníky), redesignovala web (jeho konverzní poměr se pohybuje nad úctyhodných 10 %) a při tom všem navíc otěhotněla. Jak to vše zvládla?

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč je tak málo e-shopařek? Mají to ženy v byznyse těžší než muži?
  • Jak firmu ovlivnilo Soni těhotenství?
  • Proč (ne)mít na začátku podnikání byznys plán? Měl ho Spokojený pes?
  • Jak Spokojený pes vznikl a co stojí za jeho úspěchem?
  • Proč je těžké nabízet skvělé služby zákazníkům?
  • Proč je snadné nabídnout vlastní dopravu?
  • Kde e-shopům nejčastěji tečou peníze?
  • Díky čemu má Spokojený pes tak vysoký konverzní poměr?
  • Proč Spokojený pes přibral nového společníka bez finanční investice?
  • Proč nikdy neměl větší půjčku, investici od investora ani jiné externí financování na svůj rozvoj?
  • Plánuje Soňa e-shop do budoucna prodat?

Úctyhodný konverzní poměr e-shopu SpokojenyPes.cz s.r.o., který podle Google Analytics za posledních 30 dní vyřídil 16…

Zveřejnil(a) Jiří Rostecký dne 18. září 2016

Spokojeným psem to nekončí:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

vaneckovi-web

Rozjezd a marketing e-shopu Švihej.cz, podnikání sourozenců | Tomáš a Marek Vaněčkovi

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Jana Nádvorníková Sledovat @JajaNadvornik

Před 4 roky

Výborný rozhovor! Velmi inspirativní a racionální a upřímný – a to se mi strašně líbí. Soňo držím palce do budoucna ať se vám daří! :)

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Výborné povídání, kultivovaný projev, a velmi zajímavé informace. Takhle má vypadat „ředitel/majitel“ firmy, ze které se neodchází!!!

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 4 roky

Jen jestli to „štěstí“ nejsou dřívější zkušenosti, takové to štěstí přeje připraveným. Jinak neuvažujete ve videích o véčkovém stole? Ne každý má tak lichotivý profil jako paní Soňa a véčkový stůl je pak milosrdnější. A pro diváka pak mluví i víc na kameru – dramatičnost :D. Vždyť podnikání v ČR je DRAMA…

Odpovědět »

milos

Před 4 roky

Pekny rozhovor, ale…. konverzni pomer je nic nerikajici cislo, to co pani tvorila roky, tak se da udelat realne za 20-30 % casu. Urcite to neni zadna nahoda a ani stesti.

Odpovědět »

Peter Malík

Před 4 roky

Super rozhovor! Neviem, ale či som celkom správne pochopil, že eshop spokojenypes.cz nepredáva do zahraničia… a napriek tomu má obrat 176 milion českých korún, to robí priemerne takmer po miliona českých korún na 1 deň

Odpovědět »

Robert

Před 4 roky

Ano, v případě, že u vás na Slovensku má rok „takmer“ 176 dní.

Odpovědět »

Ivana Hlobilová Sledovat @ihlobilova

Před 4 roky

Moc zajímavý rozhovor. Jsem celkem věrnou zákaznicí spokojeného psa, tak jsem si teď zkusila dát dohromady důvody proč: vždycky tam najdu informace, které potřebuju např. doporučené denní dávky krmiv, mají dobrý sortiment, působí to celé hodně důvěryhodně a propracovaně a nezanedbatelné je to, že díky svým objednávkám mám 10% slevu, takže mě to vyjde levněji než jinde. Ale ta sleva je spíš bonus, spokojený pes byl to pro mě „love brand“ ještě dřív než jsem zjistila, že za eshopem je takhle zajímavý příběh. Myslím, že na celém eshopu je vidět, že je dělaný takhle lidsky, jak to Soňa v rozhovoru popisuje.

Odpovědět »

David Koudela

Před 4 roky

Paní nám tu povídá pěkné pohádky…. stačí se podívat na justici a uvidíte kde je pravda :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

Krizová komunikace

Jak zvládnout krizovou komunikaci na sociálních sítích?

jakub-krejcik-web

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

muz-krabice-web

V čem dělají začínající freelanceři nejčastěji chybu?

Inzerce