Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Jaké problémy řeší začínající e-shopy? A jak vnímají častá doporučení internetových marketérů? I o tom je tento rozhovor – náhled do života e-shopařů a jejich každodenních starostí.
Libor Pilař je spoluzakladatelem e-shopů RCprofi.cz a RCprofi.sk. Je také věrným fanouškem Mladého podnikatele. Poskytl nám unikátní příležitost zjistit, jak vytvořit nový e-shop, jak jako podnikatel na začátku uvažuje a co mu nejvíce brání v růstu. Probrali jsme finanční, technickou i marketingovou stránku jeho podnikání a připomněli, jaké ve skutečnosti mají e-shopaři starosti, priority a problémy.
Podívejte se i na další rozhovory o provozování eshopů.
Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.
DoporučujemePremium rozhovory exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 týdny
Před 2 týdny
milos
Před 7 roky
Tady jiz chybi jenom veta o strasnych PPCkach a jak to nefunguje… OMG :) To o tom brandu to mu poradil nejaky „profesional“ nebo agentura? Pokud nezacne resit brand tak se nikdy nikam neposune, marketing ho bude stat mnohem vice apod… Protoze ten „hnusny“ brand mu prolevni prave ten marketing i castecne vyresi sezonnost… o obratu ani nemluve. Pak bude mit kazdy mesic male vanoce.
Odpovědět »
Martin Bernátek Sledovat @martinbernatek
Před 7 roky
Určitě máš pravdu , ale prostě nemůžeš na začátku investovat do brendu takové částky, jako do PPC , pokud si velká korporace je ti to jedno finance nejsou problém. Prostě podnikat ze začátku na 100 % nejde musíš se učit ze svých chyb.
Odpovědět »
milos
Před 7 roky
Ale jde to :) Ale na to musi byt shop postaven, aby to i fungovalo. Mit dobre BI reseni, aby se dala realne vyhodnotit kazda kampan, kazdy banner i s ucinnosti a podilem… Jinak to nejde. Jisteze to nemluvim o reseni 80 % (mozna vice) agentur, kde vam dodaji excel jaky ma ktery kanal podil. Ce je to za blbost? Lide nakupuji napric nejen mezi kanaly ale i platformami, nas nakupni proces ma klidne i 100 kroku – doteku. Potom jiz staci to cele udelat s nejakym PNO 3,5 % a je to :) Staci vzit vse co funguje v off-linu a nacpat to do on-linu. Ano, je to tezke, ale ne nemozne. Nemuzete brecet, ze to moc nejede a nic proto nedelat. A i s tim „brandem“ se to za tech PNO 3,5 % udelat da. Jisteze ma vypadky v prodejich, kdyz spoleha na vyhledavani a mozna nejaky ten srovnavac.Cim pozdeji to zacne resit, tim hure pro nej. Protoze ono to chvilku trva. Ja bych to delal uplne opacne, nejdrive bych vymyslel kam smerovat a cim byt a potom bych resil zbytek. Jenom muj nazor.
Odpovědět »
jenda
Před 7 roky
co to meleš ? já podnikám v e shopu 7 let, docela se mi daří, ale tobě vůbec nerozumím …
Odpovědět »
milos
Před 7 roky
No…. urcite nemelu. To, ze nerozumite, to bude asi ten problem. Napsal jsem jenom svuj nazor na dane video – od toho tady ty komentare jsou :)
Odpovědět »
Pavel
Před 5 roky
Zajímavý rozhovor. Když už tu řešíte ty náklady, s tím musí člověk, který jde podnikat počítat. Může náklady optimalizovat, ale nějaké tam budou vždy. Dnes už je však taková doba, že přes portály Freelancer má člověk marketing za babku, kvalitní eshop za pár stovek (viz např eshop-rychle.cz) a podnikat může přímo z obýváku přes droppshiping ..
Odpovědět »