Inzerce

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Ne vždy máte šanci si vyslechnout příběh tak neobyčejného muže, jako je Martin Stibor. Pracoval jako fitness trenér. Pak ho otrávili lidé, kteří nebrali cvičení vážně. Začal po vzoru své matky prodávat korálky. Dnes je jejich největším internetovým prodejcem. 10 let budoval e-shop v podstatě sám. Teď přichází změna.

Martina jsem poznal náhodou. Měl jsem kancelář ve stejném objektu jako jeho Korálky.cz. Zjistil jsem, že je pravidelným divákem mých videorozhovorů a když jsem s ním zašel poprvé na kafe, uvědomil jsem si, jak inspirativní člověk to vlastně je.

Hned mi začal vyprávět o tom, jak chce svým zákazníkům umožnit „osahat si“ korálky přes internet. Jak ho vlastně prodej přes internet omezuje a jak právě vyvíjí novinku, která tohle všechno změní. Ve videu ji ukázal.

Také mi vyprávěl o tom, kam jdou lidé, které potkáváme na ulici. Mířil tím ke svým 5 prodejnám, které v Česku má a se kterými začínal podnikat. A přihodil i informaci o tom, že se chystá koupit Korálky.sk a že pro něj „nic“ není odpovědí na otázku, co by dnes po 10 letech podnikání udělal jinak.

Jeho inspirativní příběh, cesta z posilovny do čela e-shopu, který ročně odbaví asi 20 tisíc objednávek v obratu kolem 30 milionů, a jeho snaha uvolnit si ruce, dosadit do čela ty nejlepší lidi a věnovat se správným věcem – to všechno je důvod, proč jsem s ním prostě musel natočit rozhovor.

Co se od Martina dozvíte?

  • Proč je rád za to, že si vyvíjí vlastní e-shopové řešení?
  • Proč by e-shopům (ne)doporučil vybudovat vlastní kamenné prodejny?
  • Jak zákazníkům usnadnit nákup něčeho, co si chtějí „osahat“?
  • Proč (ne)budovat e-shop jako one-man-show?
  • Jak do čela firmy najít a vybrat ty nejlepší lidi?
  • Jak řídí tým profesionálů na volné noze?
  • Co mu dnes nejde (a nešlo mu to ani dříve)?
  • Co je při podnikání vlastně nejdůležitější?
  • A co by dnes skutečně udělal jinak, kdyby byl zase na začátku?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Podobná videa:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Jiří Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 5 roky

Skvělý rozhovor, který docela dobře popisuje můj aktuální stav (potřeba přijmout profesionály, důležitost delegování, definitivně rozhodnout správný vývoj eshopu, atd). Zároveň děkuji za nepřímé doporučení PeckaDesign.cz :)
Jirka, helveti.cz

Odpovědět »

miloš

Před 5 roky

Dobry rozhovor…. Co se tyce doporuceni, hledal bych jinde. Potrebujete vytvorit eshop s dusi a aby opravdu prodaval. To, ze je trh plny a ze musi byt produkty jedinecne jsou kecy :) Prodej neni o funkcich, prodej je u emoci. Co se tyce pecky… nejsem si zcela jisty, jesli to uplne chapou. Tady se nebavim o tom, ze sablona je nakodovana dobre apod. Vzdy, kdyz se podivam na astratex.cz – tam zadne necitim / nevidim – a ne ze to nejde, staci se podivat kolem. A jelikoz a rozhoduje se impulzivne zakaznik nakupuje ocima, tak bych se minimalne podival sem: fiala-sebek.cz ….. jenom muj nazor

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 5 roky

Velmi zajímavé povídání. Vypíchnul bych, že se sám musím snažit být kvalitním klientem a/nebo pracovat pro kvalitní klienty. Opravdu je tristní, když klient potřebuje více času na odpověď na mail, než já na celou práci. :-) A pak ta proaktivita! Pokud funguji jako dodavatel, tak nemůžu jen (bezmyšlenkovitě) vykonávat/plnit zadanou věc, často dokonce i nekvalitně.

Odpovědět »

j.n.

Před 5 roky

Skvělý rozhovor s velmi inspirativním člověkem. Nechápu jak je možné, že máme skoro stejnou cestu, naprosto stejné smýšlení (kvalita práce, sebemotivace atd.) a ještě jak na potvoru skoro stejný předmět podnikání. Velký respekt, díky :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?