Inzerce

Inzerce

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

Ne vždy máte šanci si vyslechnout příběh tak neobyčejného muže, jako je Martin Stibor. Pracoval jako fitness trenér. Pak ho otrávili lidé, kteří nebrali cvičení vážně. Začal po vzoru své matky prodávat korálky. Dnes je jejich největším internetovým prodejcem. 10 let budoval e-shop v podstatě sám. Teď přichází změna.

Martina jsem poznal náhodou. Měl jsem kancelář ve stejném objektu jako jeho Korálky.cz. Zjistil jsem, že je pravidelným divákem mých videorozhovorů a když jsem s ním zašel poprvé na kafe, uvědomil jsem si, jak inspirativní člověk to vlastně je.

Hned mi začal vyprávět o tom, jak chce svým zákazníkům umožnit „osahat si“ korálky přes internet. Jak ho vlastně prodej přes internet omezuje a jak právě vyvíjí novinku, která tohle všechno změní. Ve videu ji ukázal.

Také mi vyprávěl o tom, kam jdou lidé, které potkáváme na ulici. Mířil tím ke svým 5 prodejnám, které v Česku má a se kterými začínal podnikat. A přihodil i informaci o tom, že se chystá koupit Korálky.sk a že pro něj „nic“ není odpovědí na otázku, co by dnes po 10 letech podnikání udělal jinak.

Jeho inspirativní příběh, cesta z posilovny do čela e-shopu, který ročně odbaví asi 20 tisíc objednávek v obratu kolem 30 milionů, a jeho snaha uvolnit si ruce, dosadit do čela ty nejlepší lidi a věnovat se správným věcem – to všechno je důvod, proč jsem s ním prostě musel natočit rozhovor.

Co se od Martina dozvíte?

  • Proč je rád za to, že si vyvíjí vlastní e-shopové řešení?
  • Proč by e-shopům (ne)doporučil vybudovat vlastní kamenné prodejny?
  • Jak zákazníkům usnadnit nákup něčeho, co si chtějí „osahat“?
  • Proč (ne)budovat e-shop jako one-man-show?
  • Jak do čela firmy najít a vybrat ty nejlepší lidi?
  • Jak řídí tým profesionálů na volné noze?
  • Co mu dnes nejde (a nešlo mu to ani dříve)?
  • Co je při podnikání vlastně nejdůležitější?
  • A co by dnes skutečně udělal jinak, kdyby byl zase na začátku?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Podobná videa:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Jiří Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 4 roky

Skvělý rozhovor, který docela dobře popisuje můj aktuální stav (potřeba přijmout profesionály, důležitost delegování, definitivně rozhodnout správný vývoj eshopu, atd). Zároveň děkuji za nepřímé doporučení PeckaDesign.cz :)
Jirka, helveti.cz

Odpovědět »

miloš

Před 4 roky

Dobry rozhovor…. Co se tyce doporuceni, hledal bych jinde. Potrebujete vytvorit eshop s dusi a aby opravdu prodaval. To, ze je trh plny a ze musi byt produkty jedinecne jsou kecy :) Prodej neni o funkcich, prodej je u emoci. Co se tyce pecky… nejsem si zcela jisty, jesli to uplne chapou. Tady se nebavim o tom, ze sablona je nakodovana dobre apod. Vzdy, kdyz se podivam na astratex.cz – tam zadne necitim / nevidim – a ne ze to nejde, staci se podivat kolem. A jelikoz a rozhoduje se impulzivne zakaznik nakupuje ocima, tak bych se minimalne podival sem: fiala-sebek.cz ….. jenom muj nazor

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Velmi zajímavé povídání. Vypíchnul bych, že se sám musím snažit být kvalitním klientem a/nebo pracovat pro kvalitní klienty. Opravdu je tristní, když klient potřebuje více času na odpověď na mail, než já na celou práci. :-) A pak ta proaktivita! Pokud funguji jako dodavatel, tak nemůžu jen (bezmyšlenkovitě) vykonávat/plnit zadanou věc, často dokonce i nekvalitně.

Odpovědět »

j.n.

Před 4 roky

Skvělý rozhovor s velmi inspirativním člověkem. Nechápu jak je možné, že máme skoro stejnou cestu, naprosto stejné smýšlení (kvalita práce, sebemotivace atd.) a ještě jak na potvoru skoro stejný předmět podnikání. Velký respekt, díky :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

jakub-krejcik-web

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Inzerce