Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Ne vždy máte šanci si vyslechnout příběh tak neobyčejného muže, jako je Martin Stibor. Pracoval jako fitness trenér. Pak ho otrávili lidé, kteří nebrali cvičení vážně. Začal po vzoru své matky prodávat korálky. Dnes je jejich největším internetovým prodejcem. 10 let budoval e-shop v podstatě sám. Teď přichází změna.

Martina jsem poznal náhodou. Měl jsem kancelář ve stejném objektu jako jeho Korálky.cz. Zjistil jsem, že je pravidelným divákem mých videorozhovorů a když jsem s ním zašel poprvé na kafe, uvědomil jsem si, jak inspirativní člověk to vlastně je.

Hned mi začal vyprávět o tom, jak chce svým zákazníkům umožnit „osahat si“ korálky přes internet. Jak ho vlastně prodej přes internet omezuje a jak právě vyvíjí novinku, která tohle všechno změní. Ve videu ji ukázal.

Také mi vyprávěl o tom, kam jdou lidé, které potkáváme na ulici. Mířil tím ke svým 5 prodejnám, které v Česku má a se kterými začínal podnikat. A přihodil i informaci o tom, že se chystá koupit Korálky.sk a že pro něj „nic“ není odpovědí na otázku, co by dnes po 10 letech podnikání udělal jinak.

Jeho inspirativní příběh, cesta z posilovny do čela e-shopu, který ročně odbaví asi 20 tisíc objednávek v obratu kolem 30 milionů, a jeho snaha uvolnit si ruce, dosadit do čela ty nejlepší lidi a věnovat se správným věcem – to všechno je důvod, proč jsem s ním prostě musel natočit rozhovor.

Co se od Martina dozvíte?

  • Proč je rád za to, že si vyvíjí vlastní e-shopové řešení?
  • Proč by e-shopům (ne)doporučil vybudovat vlastní kamenné prodejny?
  • Jak zákazníkům usnadnit nákup něčeho, co si chtějí „osahat“?
  • Proč (ne)budovat e-shop jako one-man-show?
  • Jak do čela firmy najít a vybrat ty nejlepší lidi?
  • Jak řídí tým profesionálů na volné noze?
  • Co mu dnes nejde (a nešlo mu to ani dříve)?
  • Co je při podnikání vlastně nejdůležitější?
  • A co by dnes skutečně udělal jinak, kdyby byl zase na začátku?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Podobná videa:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Jiří Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 8 roky

Skvělý rozhovor, který docela dobře popisuje můj aktuální stav (potřeba přijmout profesionály, důležitost delegování, definitivně rozhodnout správný vývoj eshopu, atd). Zároveň děkuji za nepřímé doporučení PeckaDesign.cz :)
Jirka, helveti.cz

Odpovědět »

miloš

Před 8 roky

Dobry rozhovor…. Co se tyce doporuceni, hledal bych jinde. Potrebujete vytvorit eshop s dusi a aby opravdu prodaval. To, ze je trh plny a ze musi byt produkty jedinecne jsou kecy :) Prodej neni o funkcich, prodej je u emoci. Co se tyce pecky… nejsem si zcela jisty, jesli to uplne chapou. Tady se nebavim o tom, ze sablona je nakodovana dobre apod. Vzdy, kdyz se podivam na astratex.cz – tam zadne necitim / nevidim – a ne ze to nejde, staci se podivat kolem. A jelikoz a rozhoduje se impulzivne zakaznik nakupuje ocima, tak bych se minimalne podival sem: fiala-sebek.cz ….. jenom muj nazor

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 8 roky

Velmi zajímavé povídání. Vypíchnul bych, že se sám musím snažit být kvalitním klientem a/nebo pracovat pro kvalitní klienty. Opravdu je tristní, když klient potřebuje více času na odpověď na mail, než já na celou práci. :-) A pak ta proaktivita! Pokud funguji jako dodavatel, tak nemůžu jen (bezmyšlenkovitě) vykonávat/plnit zadanou věc, často dokonce i nekvalitně.

Odpovědět »

j.n.

Před 7 roky

Skvělý rozhovor s velmi inspirativním člověkem. Nechápu jak je možné, že máme skoro stejnou cestu, naprosto stejné smýšlení (kvalita práce, sebemotivace atd.) a ještě jak na potvoru skoro stejný předmět podnikání. Velký respekt, díky :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)